UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier geven ze nog maar nog eens aan dat je 25 KG vuurwerk wel mag invoeren uit o.a. DL straks.

https://www.tubantia.nl/binnenland/...mzet-door-nederlands-vuurwerkverbod~aff9f412/

Daarmee zal die discussie wel/niet nu wel gesloten zijn. Het is ook niet te controleren want ze gaan echt niet 3 dagen een algehele controle houden aan de grenzen. Steeksproefgewijs zoals ieder jaar zullen ze gaan doen meer niet.
Ik had zelf ook het idee naar Wyler te gaan. Misschien toch even wat back-up adressen zoeken als het daar zo’n stormloop wordt.

Moet je eens door de leden heen scrollen, 80% zijn vrouwen... van middelbare leeftijd met een incontinentie slip

Laatst bewerkt:
Man man man,ik heb even wat comments zitten lezen.
Maar wat een enge mensen zijn dit toch zeg,bij het minste geringste bellen hoor,want anders kom je niet in de statistieken....

En maar klagen over hun dieren...die dieren zouden ook liever in vrijheid leven hoor,maar daar word niet over gesproken.

En dan nog het idee hebben dat het melden van vuurwerkoverlast echt effectief is man man, na de melding zal het op die plek rustig zijn, maar een straat verder op weer knallen en de volgende dag weer op de plek van de melding! dweilen met de kraan open, helaas gaat het vuurwerkverbod voor nog meer van dit soort situaties zorgen (en stiekem geniet ik daar best van)..

Echt van die 'dierenvrienden' die lopen te mekkeren over vuurwerk, vanwege arme vogeltjes. Ook hebben ze een paar katten die naar buiten mogen want binnen is zielig. Dat katten verantwoordelijk zijn voor een ware slachting onder zangvogels in nederland willen ze niet zien.

Wow wat een zielige clubje is dit zeg.

De standaard makkelijk te weerleggen argumenten tegen vuurwerk worden massaal gebruikt (trillende hond, trillend oud wijf, of is dat niet gewoon Parkinson?).

Gewoon naar om te lezen hoe erg die mensen er blind ingaan om maar te zeiken.

Je zou maar zo zijn zeg. Wat heb je dan een triest egoïstisch leven..

Geen aandacht aan dat soort groepjes geven, ik wou er ook al reageren maar dan moet je lid worden. dat gun ik ze niet. Ik heb de groep wel gerapporteerd. Gewoon omdat het kan

Inderdaad een eng clubje, dit zijn de mensen die Nederland onleefbaar aan het maken zijn.

mafklappers.png

Alles moet verboden worden!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan