1" Ultimate Design

Magnum inderdaad top kwaliteit! Deze 2 boxen lijken echter zo ontzettend op elkaar dat ik begin te twijfelen. Heb helaas de Whammy besteld, baal dat ik niet voor deze ben gegaan..

Het knaagt toch wel een beetje, de video van de show eerder deze maand in vergelijking van de evo (variant) geeft me een kleine zorgen.

Vergelijken doe ik niet tussen de twee maar het is voor mij wel 1+1 als ik zo de films naast elkaar zet. Ik hoop dus dat Magnum met zijn versie het gewoon beter doet.

Helaas niet geleverd bij Raben, kreeg de 1” Triple double mee als vervanger + een extra cake ter compensatie. Jammer maar prima opgelost.

Deze box viel mij niet tegen, ondanks de wind waren de effecten toch redelijk mooi. Sowieso waren het ook geen plofjes gelukkig, burst was ondanks dat niet heel hard maar wel prima.

Prima compound met vooral leuke crossettes. Die maken hem net even anders. Als je daar niks mee hebt zijn er betere verkrijgbaar voor dit geld.
Eigenlijk moet je een product als deze bij hardere wind gewoon laten staan, maar ik had geen zin om dingen over te houden.

Ik heb hem laten staan dus fijn om te weten dat ik geen double whammy achtig ding hoef te verwachten volgend jaar

Back
Bovenaan