1" Ultimate Design

Blijf het moeilijk vinden om 100 euro te lappen voor 1k kruit... maar deze maakt het wel erg lastig om het niet te doen

Sierlijke box! Heerlijke variatie aan effecten. Vind het ook wel heel relaxed dat aardig wat boxen eens een keer niet eindigen met crackling wolken. Ideale producten voor in een showtje

Lijkt op zo'n doosje van Argento, alleen weet ik de naam even niet meer. Maar ik vind deze wel mooi, juist ook vanwege de crossettes. Komt op mijn lijst.

Of de double whammy van evo!
(EDIT: Dat had Bonzo26 ook al gezien)

Zitten mooie effecten in deze box zeg! Alleen vind niet alle effecten even mooi dus dan ben ik toch geneigd af te haken.

Die snelle crossettes! Heerlijk die combi van paars en geel :droolthum

Hopelijk komt er ook nog een product, waarin dat effect centraal staat. Langzame crossettes zijn er ondertussen genoeg.

Ziet er prima uit hoor. Zoals hierboven al vermeld dat vuurwerkexpert hem ook kan leveren is de keuze voor deze box snel gemaakt.

Hele gave box, ik ben plume fan hoor, beter dan crackling. Die crosettes zijn een hele gave toevoeging. Ik pak hem wel mee.

Hmm ook hier wat verschillen tussen het filmpje in de startpost en de ‘Duitse variant’. Waar zijn die paarse crossettes bijvoorbeeld opeens gebleven?

Back
Bovenaan