Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?
Dit jaar toch anders dan andere jaren.... dit jaar zou ik er staan als van "dit was het dan" er wordt een hobby afgesloten, een tijd afgesloten. Maar met een enorm onrechtvaardig gevoel van binnen.
Echt geen idee hoe dat deze keer gaat zijn en wil er eigenlijk nog niet over nadenken... We gaan het allemaal wel zien. Wat ik wel zeker weet is dat er enorm naar Fallas uitgekeken kan worden in januari (en nu ook al).
De laatste jaren heeft het lege katergevoel steeds meer plaatsgemaakt voor een voldaan gevoel. Hoe dat dit jaar zal zijn, geen idee. Voldaan omdat dit een topjaar gaat worden. Maar denk ook weemoedig als ik aan de toekomst denk, die er voor onze hobby waarschijnlijk niet meer zal zijn op de manier die we zo graag vieren.
Vroeger had ik echt zo’n “nou dat was het dan, nu weer een jaar wachten”-gevoel. Tegenwoordig kijk ik uit naar bijvoorbeeld september, waar we met een groep naar masters de feu gaan. Of komende maart. Naar Fallas. Of andere mooie reisjes. Soms gewoon je focus even verleggen.
Ik heb dan toch gemengde gevoelens.Smorgens tijden het opruimen denk ik het was een mooie dag en savonds als er nig wat word afgestoken in de buurt dan baal ik dat je weer een jaar moet wachten.