josZie
VWC lid
Beetje leeg gevoel. Een erg gezellige jaarwisseling gehad met familie en een leuke 31 december met alles, maar hobby technisch toch wel minimaal. Tussen kerst en nieuwjaar zware griep (nog steeds niet helemaal hersteld). Niet maximaal van het afhalen kunnen genieten (winkel in, afhalen en weer weg). Niets echt voorbereidt (het stond tot 23.30 in de dozen opgeslagen), om middernacht stond ik op 2km van vuurwerk uit de omgeving af ipv middenin de gekte.
Om 0.30 alles door een neefje laten afsteken (was niet fit genoeg om steeds weg te lopen om het goed te zien, dus stond zelf op 30m afstand, dat was prima).
Had liever het ophalen met een andere liefhebber gedaan, dan samen 2 dagen de collectie bekijken en showtje in elkaar zetten etc.
Ik hoop niet dat dit het laatste jaar was. Nog mooier zou het zijn als we vd zomer ook nog een moment hadden. Lekker afhalen, showtje maken. Veel intensiever bezig zijn met vuurwerk!
Om 0.30 alles door een neefje laten afsteken (was niet fit genoeg om steeds weg te lopen om het goed te zien, dus stond zelf op 30m afstand, dat was prima).
Had liever het ophalen met een andere liefhebber gedaan, dan samen 2 dagen de collectie bekijken en showtje in elkaar zetten etc.
Ik hoop niet dat dit het laatste jaar was. Nog mooier zou het zijn als we vd zomer ook nog een moment hadden. Lekker afhalen, showtje maken. Veel intensiever bezig zijn met vuurwerk!