Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad en de vuurwerk winkels dan gaan die nog bestaan voor een paar wijk groepjes en waar is de op slag en wie gaat dat allemaal aan steken en buiten land kan iedereen halen heb je alles door elkaar dus beeld veranderd dan niet zo veel vers leef ik ook altijd na toe maar vindt de normale dagen ook weer fijnIk denk dat ik dit jaar voor het eerst een beetje een down gevoel ga hebben aangezien dit het laatste jaar vuurwerk zal zijn.
Ik zie ze dit verbod echt niet meer uit handen geven. En de plannen voor een wijkvuurwerk lijken mij on uitvoerbaar. Met vergunningen en veiligheid. Dan moet iedereen opeens ver achter een lintje gaan staan geen idee hoe je dat in een woonwijk moet gaan doen.
Nou toch wel een gelaten gevoel. Het hele jaar opbouwend naar de maand december en op 1,2 januari voelt dan als ow het is weer voorbij. Maar aan de andere kant nagenieten, filmpjes kijken forum lezen. Foto's bekijken.
Genoeg andere dingen om naar uit te leven.Stukje leegte, omdat je weer 364 dagen moet wachten tot het weer ‘mag’
Bijvoorbeeld de eerste zomerdag dat je weer in buitenwater kan zwemmen met een pilsje op het strand. Altijd een feestje, elk jaar opnieuwGenoeg andere dingen om naar uit te leven.