jejestilo074
VWC lid
Ik denk dat we ons beter druk kunnen maken om het weer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Veel slechter dan afgelopen jaar kan niet en ik heb me toen ook prima vermaakt. Het maakt alles wat minder mooi maar ach… zolang de vuurwerkdampen in mijn smoel terecht komen ben ik zo blij als een kind in een snoepwinkel.Ik denk dat we ons beter druk kunnen maken om het weer
Het viel mij in het begin ook op, want het leek zelfs of de burst van alle links geschoten items minder waren! Maar het is optisch bedrog! Wij freaks stonden in het rechtervak. De compounds stonden een redelijke afstand van elkaar af! Je kijkt er als het ware schuin tegen aan! Gewoon een topper van een box!Mij valt dan op dat de rechter post beduidend beter presteert dan de linker post...
Sinds wanneer kunnen discussies niet meer? Moet alles dan maar op iemand 'zijn blauwe ogen' gelooft worden?Tog wel een beetje moe van al het wantrouwen hoor. Tijdens de demo bevestigd, hierboven geeft een winkelier aan gesproken te hebben met Jan van Broekhoff en die heeft het bevestigd dat het zonder kooi is. Wat een wantrouwen allemaal zeg, ik snap dat niet. Dan koop je het artikel tog gewoon niet, hoe simpel kan het zijn. T lijkt hier soms met alsof je op een Linda forum zit.
Prachtige doos weer, enorm van staan te genieten. Met afstand de beste van de avond.
Volgens mij zeg ik nergens dat een discussie niet mag? En ja, ik geloof iemand dan op zijn blauwe ogen als dat zo gezegd wordt. En ja, daar ga ik wel eens mee op de bek. Maar liever dat dan alles maar niet geloven, maar uiteraard ieder zn ding daarin.Sinds wanneer kunnen discussies niet meer? Moet alles dan maar op iemand 'zijn blauwe ogen' gelooft worden?
Ik geloof 100% dat de waarheid gesproken wordt en dat het een productie exemplaar is.
Maar dan is het alsnog frappant dat deze versie gisteravond significant harder knalde dan alle andere items vd avond. Dat kan niemand die er geweest is betwisten.
Gelet op het feit dat freaks het maximale uit hun bestedingen willen halen, is het toch niet raar dat er enige twijfel is?