1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Vond dit weer een topper van de avond, kwaliteit top, tempo goed en je merkte het ook weer aan de toeschouwers dat ie werd gewaardeerd.

Mij valt dan op dat de rechter post beduidend beter presteert dan de linker post...
Het viel mij in het begin ook op, want het leek zelfs of de burst van alle links geschoten items minder waren! Maar het is optisch bedrog! Wij freaks stonden in het rechtervak. De compounds stonden een redelijke afstand van elkaar af! Je kijkt er als het ware schuin tegen aan! Gewoon een topper van een box!

• Like
Waarderingen: GMP
Ik snap het ergens wel het wantrouwen. Er zijn in het verleden nog wel eens een aantal samples geschoten. Dit is overigens geen sneer naar broekhoff toe maar dan begrijp ik het heel goed met de voorzichtigheid. Maar goed als het net zo presteert als afgelopen jaar dan is het een dikke topper.

Laatst bewerkt:
Prachtige cakebox! Mooie felle kleuren, Goede burst, tempo en boeket grote. Blij ermee dat ik deze al in Maart besteld had.

Dit jaar voor 't eerst deze schieten, ben benieuwd!

Tog wel een beetje moe van al het wantrouwen hoor. Tijdens de demo bevestigd, hierboven geeft een winkelier aan gesproken te hebben met Jan van Broekhoff en die heeft het bevestigd dat het zonder kooi is. Wat een wantrouwen allemaal zeg, ik snap dat niet. Dan koop je het artikel tog gewoon niet, hoe simpel kan het zijn. T lijkt hier soms met alsof je op een Linda forum zit.

Prachtige doos weer, enorm van staan te genieten. Met afstand de beste van de avond.
Sinds wanneer kunnen discussies niet meer? Moet alles dan maar op iemand 'zijn blauwe ogen' gelooft worden?

Ik geloof 100% dat de waarheid gesproken wordt en dat het een productie exemplaar is.

Maar dan is het alsnog frappant dat deze versie gisteravond significant harder knalde dan alle andere items vd avond. Dat kan niemand die er geweest is betwisten.

Gelet op het feit dat freaks het maximale uit hun bestedingen willen halen, is het toch niet raar dat er enige twijfel is?

Sinds wanneer kunnen discussies niet meer? Moet alles dan maar op iemand 'zijn blauwe ogen' gelooft worden?

Ik geloof 100% dat de waarheid gesproken wordt en dat het een productie exemplaar is.

Maar dan is het alsnog frappant dat deze versie gisteravond significant harder knalde dan alle andere items vd avond. Dat kan niemand die er geweest is betwisten.

Gelet op het feit dat freaks het maximale uit hun bestedingen willen halen, is het toch niet raar dat er enige twijfel is?
Volgens mij zeg ik nergens dat een discussie niet mag? En ja, ik geloof iemand dan op zijn blauwe ogen als dat zo gezegd wordt. En ja, daar ga ik wel eens mee op de bek. Maar liever dat dan alles maar niet geloven, maar uiteraard ieder zn ding daarin.

Wellicht is uit deze bak wel het maximale gehaald en de rest niet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het qua producten an zich de minste demo in jaren vond van Broekhoff. Waar ik jaren achtereen helemaal gek in de kop er weg ging van dit moet er komen en dat, had ik dat gister totaal niet. En met name de compounds vond ik niet verrassend/vernieuwend of steen goed, met uitzondering van de ICB. Burst was hard, maar niet overdreven hard en als er dan 2 keer bevestigd wordt dat het om productie ga dan geloof ik dat.

Er is in de afgelopen 20 jaar zoveel gekloot met samples, verschillen in batches, flutproducties, kletsnatte late producten, afkeur, onmogelijke er tussendoor glippende producten, etc, etc, met een hobby die stervensduur geworden is, dat ik het niet vreemd vind dat mensen kritisch, dan wel voorzichtig/argwanend zijn geworden. Ik heb het dan over de vuurwerkbranche in het algemeen, niet over 1 importeur.

En dan laat ik in het midden of zaken doelbewust zijn en/of de schuld in NL of in China ligt, of er domweg sprake is van pech of onmacht.

Niets is zeker en zelfs dat niet. ;)

Back
Bovenaan