Toffee
VWC lid
Ja kut
Ik ben even een paar uur aan het werk en gelijk zijn alle producten waarop ik zat te wachten alweer uitverkocht :(
zit met het zelfde probleem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja kut
Ik ben even een paar uur aan het werk en gelijk zijn alle producten waarop ik zat te wachten alweer uitverkocht :(
zit met het zelfde probleem![]()
Ik heb iedereen die mij een mail of pm heeft gestuurd info gestuurd over de Fading Stars, graag even reactie hierop geven.
Stelletje gekken allemaal haha!
das toch wel een puntje van kritiek.... 's avonds...geen koffie...zo snel stond ik alweer buiten![]()
Ik heb toch eens een keer een bestelling geplaatst bij Patrick, kon het niet laten.
Wil dit jaar eens meer gebruik maken van de acties van de diverse winkels, ook leuk om de winkels af te rijden!
das toch wel een puntje van kritiek.... 's avonds...geen koffie...zo snel stond ik alweer buiten![]()
Is er een mogelijkheid om uitverkochte artikelen meteen te verwijderen van de site?
Wilde graag wat boxen bestellen en wat underground, zijn al die artikelen uitverkocht![]()
Stuur me even een mail met wat je wilt dan kan ik kijken of ik dat nog kan bij krijgen of er nog voorraad van heb.
Mede daarom staan ze nog op de site omdat ik nog eea uit heb staan aan mogelijke bestellingen