Games

Nu sony en microsoft met de nieuwe consoles op de markt komen,moeten ze bij nintendo toch wel fiks gaan uitpakken met de wiiu tijdens de E3.

Ik ben inderdaad benieuwd wat ze gaan doen (alle drie). Nintendo moet wel echt een sterke game (of trailer) laten zien om me enthousiast te maken.

Hij is binnen dus laat het uitpakken maar beginnen (rijmt ook nog)

n5h0xy.jpg

Ben zelf altijd cod fan geweest maar als ik de graphics van bf4 zo zie... damn wat mooi
kanniet wachten tot het spel uit is :D

Geen officiële conferentie van Nintendo dit jaar op de E3.. Jammer, toch wel de gene waar ik elk jaar erg naar uit kijk.

Call of Duty: Ghosts komt 5 november

Call of Duty: Ghosts is officieel aangekondigd en komt zowel naar de huidige als volgende generatie spelcomputers.

De game ligt op 5 november in ieder geval in de winkels voor PC, Xbox 360, PlayStation 3.

Polygon meldt dat de releasedatum van 5 november ook geldt voor de next-gen consoles, wat zou betekenen dat de PlayStation 4 en nieuwe Xbox op dat moment al in de winkels liggen.

Zowel Sony als Microsoft hebben hier officieel nog geen uitspraken over gedaan. Call of Duty: Ghosts wordt volledig onthuld op 21 mei, tijdens het evenement waarop Microsoft zijn nieuwe Xbox aankondigt. Het spel wordt gemaakt door Infinity Ward, de studio achter de Modern Warfare-games uit de serie.

Ghosts draait zoals eerder al vermoed werd op een geheel nieuwe engine, zo bevestigt Activision.

www.nu.nl/games/3412311/call-of-duty-ghosts-komt-5-november.html

Hij zal wel eerst voor de huidige generatie komen en dan als de next-gen consoles er zijn ook voor die.
Dubbele verkoop voor consoles. Opzich een slimme strategie.

Call of duty komt zeker wel op de huidige consoles.Ze zijn echt niet dom bij activision,dan zou je bakken met geld mislopen.

Back
Bovenaan