Games

ik skipte die stukken allemaal, totdat ik er niks meer van snapte, denk dat ik GTA V toch netjes alle cut scene's ga bekijken..

Eindelijk eens vernieuwing in de call of duty engine.
Zal wel belachelijk dure console worden, ik speel nauwelijks games meer. Maar als ik nog een console ga kopen is het wel de nieuwe xbox.
Als ik nog eens speel zit ik op de oude xdoos, vindt het nog jammer dat daarvan de live servers eruit gegooid zijn. Wat ik zag bij die presentatie van de Xbox One is dat de xbox Original maar 500 server draaide. Eeuwig zonde, 500 servers maar, komt de One aan met ze 300.000 servers, konden ze het maar terug draaien.

Zo vernieuwend vind ik cod ghost niet, het is grafisch mooier. En die prijs zal wel meevallen denk ik. Wel jammer dat het erg op de USA markt gericht was en weinig games tijdens de presentatie. Hopelijk gaan ze wel echt los op de E3.
Voor mij de de stand ps4 - Xbox One 1-1

Ik mag wel hopen, dat ze op de nieuwe xdoos, controllers aan kunnen sluiten die ook op de xdoos360 passen, anders heb ik een groot probleem met mijn scuf controller.....

Laatst bewerkt:
Die nieuwe xbox faalt nu al.Check wat Microsoft nu weer heeft bedacht:

Here's how the system works: when you buy an Xbox One game, you'll get a unique code that you enter when you install that game. You'll have to connect to the Internet in order to authorize that code, and the code can only be used once. Once you use it, that game will then be linked to your Xbox Live account. "It sits on your harddrive and you have permission to play that game as long as you’d like," Harrison said.

Other users on the console will be able to play that game as well, Harrison said. So you don't need to buy multiple games per family. "With the built-in parental controls of the system it is shared amog the users of the device," he said.

But what if you want to bring a game disc to a friend's house and play there? You'll have to pay a fee—and not just some sort of activation fee, but the actual price of that game—in order to use a game's code on a friend's account. Think of it like a new game, Harrison said.

Dit is echt lame alleen daarom zou ik al voor de PS4 gaan.

Volgens mij kan je bij ps4 games helemaal niet games bij iemand anders spelen ook niet tegen een fee, dus die heeft ongeveer t zelfde systeem. correct me if i am wrong :X

Volgens mij kan je bij ps4 games helemaal niet games bij iemand anders spelen ook niet tegen een fee, dus die heeft ongeveer t zelfde systeem. correct me if i am wrong :X

Dat was een gerucht inderdaad,maar dat heeft sony inmiddels al teruggedraaid.

In een interview met Eurogamer bevestigde het hoofd van Sony Worldwide Studios dat de PlayStation 4 tweedehands games kan draaien. De site stelde de vraag of de topman het eens was met de stelling dat het de verwachting bij consumenten is dat een eenmaal aangeschaft spel onbeperkt gebruikt kan worden. Hij antwoordde ontwijkend, maar hij bevestigde dat de PS4 games accepteert die al eerder gebruikt zijn.

Yoshida kon ook bevestigen dat er op de PS4 gespeeld kan worden zonder voortdurend met internet verbonden te zijn. Games met een dergelijke always on-beveiliging hebben in het verleden flinke kritiek te verduren gekregen. Wel acht het studio-hoofd het raadzaam om de PS4 in de toekomst verbonden te houden met internet, omdat het subsysteem de games en het besturingssysteem dan kan updaten terwijl de rest van de console uitstaat. Bovendien heeft Sony hoog ingezet op het sociale aspect van gamen. Shuhei Yoshida zei te begrijpen dat er ook 'anti-sociale mensen' zijn die liever volledig offline gaan.

De geruchten rond het blokkeren van games die al eens op een andere PlayStation-console gespeeld zijn laaiden op, nadat een patentaanvraag van Sony begin januari in het nieuws kwam. Uit de patentaanvraag kon opgemaakt worden dat Sony erover dacht om games te voorzien van een unieke tag, die aan het PSN-account van de eerste eigenaar gekoppeld wordt. Hetzelfde spel zou dan geweigerd worden op een andere gebruikersaccount. Volgens de redacteur van Eurogamer, die nog een andere woordvoerder van Sony sprak, had de patentaanvraag helemaal niets met de PlayStation 4 te maken.

Back
Bovenaan