Alpeco Fireworks [Kapellen]

Vandaag nog maar weer even geweest, omdat ik toch bij edruco moest zijn. Net als edruco gwn een *** winkel zonder de KVK.

Hierbij de ( sorry voor slechte kwaliteit) geschoten foto's met HTC Desire toen ze me toch 20 MIN lieten wachten tot er iemand kwam.....

imag0095b.jpg

imag0094o.jpg

imag0111h.jpg

imag0110su.jpg

imag0109ii.jpg

imag0108t.jpg

imag0106rz.jpg

imag0105wm.jpg

imag0104oq.jpg

imag0103ki.jpg

imag0102k.jpg

imag0099d.jpg

imag0098db.jpg

Bedankt voor de foto's. De winkel ziet er wel een stuk saaier uit dan vroeger zeg. Niet bepaald uitnodigend helaas.

Het is al jaren geleden dat mensen foto's van de winkel hebben gepost. Je bijdrage wordt gewaardeerd. :)

Idd zoals Juupiler zegt niet echt uitnodigend. Eerder dood dan levend! pffff
Ik hoef er in ieder geval niet heen. Vind de prijzen voor hetgeen wat ze verkopen veel te hoog. Gezien de concurrentie zou ik persoonlijk de prijzen flink naar beneden doen wil je beetje gunstig strijden met bv een original!

Vind het toch erg jammer. Zeker met de 500 grams regeling hadden ze toppers terug kunnen halen zoals de 50 shots grand crackling, 16 shots palm batterijen, 50 shots fan shape cry crackling en al die klein 30MM fan shapes die ze in de KVK tijd nog hadden! Dat ze daar niet aan denken ik snap er echt helemaal niets van!

Ze stralen echt ook gewoon niets uit... alsof ze langzaam dood bloeden en er niets aan doen. Kwam hier heel graag maar nu...

bij het zien van deze foto's kriebelde het tog ff!
Ja is denk ik het gevoel nog van toen... Jeweet wel toen alles nog kon!

Bedankt voor je bijdragen Illegaal Vuurwerkfan.

tsja die dooront blokken zijn erg leuk!
Alleen jammer van de tipisch te duren Alpeco prijzen!

heb daarbij nog 2 klanten in alpeco doorverwezen om even verder te rijden naar baarle nassau ( graag gedaan hoor zena), 1 wou 20 100k rollen kopen en de ander een zooi sier. Klandizie is al helemaal niks meer. Stond een midget Blonde, een turk en een frans sprekende chinees. Die turk sprak gebrekkig engels en probeerde me nog te naaien door 400 euro te vragen voor zijn ( laatste) karton colourd salutes. Heb het dus afgewezen. Meneer naast me kocht voor welgeteld 800 euro en, kreeg een mine a 3,50 gratis!!!!!

Toppie toch mensen :)

Nope, hij zei eerst duidelijk nee, toen zei die dat het niet meer mocht, toen liep die eventjes naar buiten en zei die dat er nog 1 stond en het moest 400 euro kosten. Ik zo dat het veelste duur was.vroeg die aan mij wat ze vroeger kostten dus ik 200-250 voor karton, hij meteen van ja normaal 8 euro dus 400 euro. Ik zo nog van: nee los pakje was 8 euro. Hij negeerde me antwoord en zei dat als ik alsnog wou, 400 euro.

Dacht toen echt van, pffffffffffffffffff

:P

Nope, hij zei eerst duidelijk nee, toen zei die dat het niet meer mocht, toen liep die eventjes naar buiten en zei die dat er nog 1 stond en het moest 400 euro kosten. Ik zo dat het veelste duur was.vroeg die aan mij wat ze vroeger kostten dus ik 200-250 voor karton, hij meteen van ja normaal 8 euro dus 400 euro. Ik zo nog van: nee los pakje was 8 euro. Hij negeerde me antwoord en zei dat als ik alsnog wou, 400 euro.

Dacht toen echt van, pffffffffffffffffff

:P

Mm toch vreemd dat hij ze nog probeert te verkopen terwijl dit niet mag!
Vorig jaar heb ik ook nog 30 pakjes la bomba bij alpeco gehaald, en toen mochten ze die volgens mij ook al niet meer verkopen...:wink:
(hij zei er toen wel bij dat het volgend jaar niet meer kon)

heb daarbij nog 2 klanten in alpeco doorverwezen om even verder te rijden naar baarle nassau ( graag gedaan hoor zena), 1 wou 20 100k rollen kopen en de ander een zooi sier. Klandizie is al helemaal niks meer. Stond een midget Blonde, een turk en een frans sprekende chinees. Die turk sprak gebrekkig engels en probeerde me nog te naaien door 400 euro te vragen voor zijn ( laatste) karton colourd salutes. Heb het dus afgewezen. Meneer naast me kocht voor welgeteld 800 euro en, kreeg een mine a 3,50 gratis!!!!!

Toppie toch mensen :)

Klopt, deze jongen stond naast me bij ZENA en zei dat hij door iemand bij alpeco binnen gestuurd was om hydra potten te kopen

hahahaha ja dat was ik, hij kwam naar binnen en heb buiten met hem een praatje gemaakt. leuk dat ie toch nog me advies heeft opgevolgd :D

ps: was dit in de bunker of o thiek? had em namelijk naar klokkestraat 6a laten rijden...

bij het zien van deze foto's kriebelde het tog ff!
Ja is denk ik het gevoel nog van toen... Jeweet wel toen alles nog kon!

Bedankt voor je bijdragen Illegaal Vuurwerkfan.

Ik dacht precies hetzelfde, de tijd van vroeger toen xavier nog in de zaak zat komt dan weer boven.
Is er toevallig geen inbraak geweest waar dat karton CS vandaan kwam:p
Wel vreemd hoor dat ze het dan maar zo proberen. Was de rest wel op voorraad of hadden ze alleen dat nog. Als je dat zou kopen kwam er per direct een "te koop" bord op de gevel.:p

Ben vandaag weer even langs geweest, viel toch tegen het vuurwerk zag er wel goed uit, maar het was heel druk. Er staat een meisje in de winkel die nog niet eens weet hoe ze vuurwerk aan moet steken, en die moet dan iedereen helpen dat kan natuurlijk niet. En de voertaal is Frans geworden lijkt het wel. Voor mij was het een slechte ervaring met Alpeco. Ik moet er wel bij zeggen dat Moerkant dit jaar ook zeer slecht was.

fotos alpeco

fotos alpeco

om dat ik toch ook nog wat fotos van alpeco heb van hoe het vroeger was dacht ik bij me eige laat ik ze dele ook mooie te zien de witten blaadjes gewoon te koop voor particulier blauw met identiteits kaart en geel met kvk onderbreek me als ik het fout hebt mvg michel schiet lont jammer genoeg de prof baterije enkel met kvk hahah

Back
Bovenaan