Arahon
VWC lid
Mag in het buitenland worden gehaald, zolang het aan het RAC voldoet. Moet je wel regelen dat het evt 1 januari kan worden teruggebracht
@Guusje: paar blokken om 18 uur en rest na middennacht, betekent dat je zes uur voor bewaking moet zorgen. Spul moet na ophalen meteen op het schietveld worden geplempt, mag niet worden opgeslagen. Om die reden is het ook niet mogelijk om twee of meer shows van 200 kilogram op een schietveld te doen. Als ik het goed gelezen en begrepen heb.
Als het in het buitenland gaat halen, waarom zou je dan nog moeite gaan doen om het via een vereniging af te gaan steken? Burgemeesters geven al aan dat er in deze vorm niet gehandhaafd zal en kan worden.
Maar goed, niet iedereen woont in de buurt van de grens. En zoals ik het begrijp mag het vuurwerk enkel binnen de verkoopdagen worden aangeschaft, je maakt het verenigingen wel erg moeilijk als er een rit van 2,5 uur heen en 2,5 uur terug aan vast hangt.
Zoals ik het zie is dit plan totaal niet uitvoerbaar. Het is ook niet uit te leggen dat straks verenigingen zich door allerlei moeilijke regels moeten wurmen terwijl de rest van Nederland ongestoord vuurwerk staat af te steken. Het laat vooral zien hoe naïef de politiek is. Dat is maar goed misschien, want dit desastreus plan gaat wellicht voor uitstel zorgen.

Ik vis ook, een vergunning krijg je opgestuurd en that's it. Verder geen gedoe.
en laten we er daar nou net veel van hebben...