Knettermans
VWC lid
Ik weet niet precies waar ik op uit ga komen maar ik probeer altijd om onder de 300 Euro te blijven. Ik ben in ieder geval erg consistent want dat gaat ook dit jaar weer niet lukken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn budget zal rond de 350 euro zijn dit jaar.
Ik onthoud mij in het geheel van het openbaar maken van de aanschafkosten met betrekking tot vuurwerk in huize Knettermans. Dat is een typische situatie waarin alles wat je zegt tegen je gebruikt kan en zal worden.Haha zeggen jullie nooit: “deze doos kost zoveel, maar ik heb hem voor veel minder hoor”.
Puntje bij paaltje scheelt het meestal niet zoveel, maar het gevoel van “korting” doet goed![]()
Ik onthoud mij in het geheel van het openbaar maken van de aanschafkosten met betrekking tot vuurwerk in huize Knettermans. Dat is een typische situatie waarin alles wat je zegt tegen je gebruikt kan en zal worden.
Zo doen ze het in de supermarkt ookHaha zeggen jullie nooit: “deze doos kost zoveel, maar ik heb hem voor veel minder hoor”.
Puntje bij paaltje scheelt het meestal niet zoveel, maar het gevoel van “korting” doet goed![]()
Ik lieg gewoon keihard in dat lieve gezichtje van dr over mn vuurwerk. Werkt al sinds 2011 als een tierelier.Ik onthoud mij in het geheel van het openbaar maken van de aanschafkosten met betrekking tot vuurwerk in huize Knettermans. Dat is een typische situatie waarin alles wat je zegt tegen je gebruikt kan en zal worden.
hahaha ,zeg zelf ook altijd na het ophalen vd 2e/3e bestelling dat het nieuwe vuurwerk al bij het 1e bedrag /bestelling zat maar de 1e dag nog niet op voorraad wasIk onthoud mij in het geheel van het openbaar maken van de aanschafkosten met betrekking tot vuurwerk in huize Knettermans. Dat is een typische situatie waarin alles wat je zegt tegen je gebruikt kan en zal worden.
Hier ligt gelukkig niks in huis.Ik onthoud mij in het geheel van het openbaar maken van de aanschafkosten met betrekking tot vuurwerk in huize Knettermans. Dat is een typische situatie waarin alles wat je zegt tegen je gebruikt kan en zal worden.
je zet er ook niet bij of dat nou per jaar maand week of dag isIk had ook een budget van zo’n €250-300. Is al wel een poosje geleden hoor…
Per maand natuurlijk.Per compound bedoel je dan toch![]()
Het begon ooit per jaar. Toen kwam ik hier terecht. Toen ging het misje zet er ook niet bij of dat nou per jaar maand week of dag is![]()
Krijg je binnenkort waarschijnlijk 120 euro terug van die Monster Phoenix. Kan je toch weer mooi die 2 donnies ergens anders insteken!Poeh dit jaar alle mysterydeals meegepakt. Juggernaut, Elegance, Tailgatefan, Something Different, Rebel 2.0, Monster Phoenix (release the files), Transbomber, Blitzbomber, Zodiac en dan vergeet ik er nog wat.
Heb nu ongeveer €67 uitgegeven en ben van plan niet meer dan €150 uit te geven.