Wat is jouw budget dit jaar ?

Haha zeggen jullie nooit: “deze doos kost zoveel, maar ik heb hem voor veel minder hoor”.
Puntje bij paaltje scheelt het meestal niet zoveel, maar het gevoel van “korting” doet goed :handsup:

Haha zeggen jullie nooit: “deze doos kost zoveel, maar ik heb hem voor veel minder hoor”.
Puntje bij paaltje scheelt het meestal niet zoveel, maar het gevoel van “korting” doet goed :handsup:
Ik onthoud mij in het geheel van het openbaar maken van de aanschafkosten met betrekking tot vuurwerk in huize Knettermans. Dat is een typische situatie waarin alles wat je zegt tegen je gebruikt kan en zal worden.

Zo doen ze het in de supermarkt ook 😉

Ik onthoud mij in het geheel van het openbaar maken van de aanschafkosten met betrekking tot vuurwerk in huize Knettermans. Dat is een typische situatie waarin alles wat je zegt tegen je gebruikt kan en zal worden.
hahaha ,zeg zelf ook altijd na het ophalen vd 2e/3e bestelling dat het nieuwe vuurwerk al bij het 1e bedrag /bestelling zat maar de 1e dag nog niet op voorraad was :d;)

Poeh dit jaar alle mysterydeals meegepakt. Juggernaut, Elegance, Tailgatefan, Something Different, Rebel 2.0, Monster Phoenix (release the files), Transbomber, Blitzbomber, Zodiac en dan vergeet ik er nog wat.

Heb nu ongeveer €67 uitgegeven en ben van plan niet meer dan €150 uit te geven.
Krijg je binnenkort waarschijnlijk 120 euro terug van die Monster Phoenix. Kan je toch weer mooi die 2 donnies ergens anders insteken! ;)

Back
Bovenaan