Wat is jouw budget dit jaar ?

Budget werkt niet, dat weten we allemaal. Het lijstje groeit en groeit en we zien het wel, heb wel een limiet voor mijzelf ingesteld waar ik niet over heen mag, maar dat limiet staat ook lekker hoog 😂

Heb geen budget, ga er toch altijd overheen :yes: . Als er wat leuks aangeboden wordt gaat het gewoon het winkelwagentje in. Alhoewel ik nu een beetje in de afwachtende fase ben beland. Heb geen zin om dingen te bestellen die ik niet uitgeleverd krijg.

Die van mij zegt alleen maar van 'niet teveel vuurwerk kopen hé'.
Ze is niet anti maar ze is meer van het brave. Mijn tegenpool zeg maar. Daarom hebben wij ook zo'n 'dynamische' relatie 🤣

Als de klok 0000 is ze zeker van de oe en ah club en loopt ze de weken erna aan de flat te verkondigen dat dat mooie van dr ventje kwam.

Qua knaken zit ik nu op zo'n 15/1600 en er komt zeker nog zo'n 6/700 bij. Ik ben er nog niet over uit of ik ga hamsteren anders komt er nog een veelvoud bij.

Ik heb geen budget, maar meer een 'tot welke hoeveelheid blijft het leuk'.

En daarin probeer ik voor kwaliteit te gaan, dat mag dan best wat kosten.

Dit jaar mag het wel wat meer zijn natuurlijk.

De tijden van de mega collecties en bijbehorende bedragen zijn al lang voorbij. Maar de hobby blijft.

Niets vastgesteld, heb nog liggen van verleden jaar, nu kleine 600 in bestelling én de rest van het budget staat te groeien momenteel dus hopen maar op veel zon 😉😇😅 afgelopen jaar 2500 iig

Back
Bovenaan