ZsaZsa
VWC lid
Zie lijstjes topicWat is de buit geworden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zie lijstjes topicWat is de buit geworden?
Zo goed en sterk vastgehouden aan die 750,- en echt het hele jaar van alles en nog wat weerstaan, en dan nu toch op de allerlaatste dag ruggengraat begeven en impulsief wat Riakeo cakes op de kop getikt en budget geëindigd op 850.Sinds ik 2 jaar geleden budget teruggeschroefd had van 1500-2000 naar 500-750 geniet ik zoveel meer van het vuurwerk. Dat wordt dit jaar niet anders, zelfs al is dit het laatste jaar. Ik geniet er gewoon niet meer van na de zoveelste box/cake of eindeloos zeulen, het is een grote adrenaline waas waar ik niet van geniet
Dus ook dit jaar 750,-
Daar zal inzitten
-1x 30mm cakes pakket en wat losse cakes voor 18-22u stoken
-1x 25mm snelvuurbeuker
-1x high quality kleurtjes compound
-1x finale compound
Miss nog wat klein spul voor met de neefjes nichtjes/kiddos maar thats it. Dat is waar ik echt van geniet, het blijft me dan ook zoveel beter bij

Ik zit er ook over heenMeiertje over je budget? Ow jij verdient idd een paar flinke tetsen..
Ga maar ff staan...
Bekijk bijlage 1823492
Kom ik er goed vanaf, volgens mij precies €499 over budget. Net zoals ik ook exact voor 24,95kg aan vuurwerk hebIk heb begrepen dat je vanaf 5 meier budget overschrijding deze krijgt
Bekijk bijlage 1823508
Iedere week op de hoek van de straat in een strakke leren broek, het is even zwoegen maar toch weer een tientje per klant.Tegen de 500/550 afgelopen keer.
Ik was daarnaast eigenlijk wel benieuwd hoe iedereen dit doet qua budget en geld. Zetten jullie elke maand wat op zij of gebruiken jullie bijvoorbeeld de vakantie toeslag, noem het maar op. Misschien ook een goed idee voor een nieuw topic!