Wat is jouw budget dit jaar ?

€2500 is het geworden. Je beseft dan toch hoe belachelijk duur vuurwerk is geworden. Komt mede ook door de belasting die je erover moet betalen. Maar het is 1x in het jaar en je wilt toch genieten. Elk jaar moet het beter en uitbundiger. Wat potten tijdens de vooravond, kleine fonteinen die je als kind had en enorm blij mee was. Toch wel nostalgie! En dan rond half 1 knallen met de grote compounds en de buurtbewoners die lekker meegenieten!

ik zit momenteel op een lijstje van iets over de 400 en ik vind het daarmee wel voldoende, ik heb vorig jaar eigenlijk een beetje teveel gekocht (ja het kan echt) om een beetje leuk met andere te kunnen genieten van de avond dus dit jaar meer grote cakes en compounds en alles wat rustiger aan.

Sinds ik 2 jaar geleden budget teruggeschroefd had van 1500-2000 naar 500-750 geniet ik zoveel meer van het vuurwerk. Dat wordt dit jaar niet anders, zelfs al is dit het laatste jaar. Ik geniet er gewoon niet meer van na de zoveelste box/cake of eindeloos zeulen, het is een grote adrenaline waas waar ik niet van geniet

Dus ook dit jaar 750,-
Daar zal inzitten

-1x 30mm cakes pakket en wat losse cakes voor 18-22u stoken
-1x 25mm snelvuurbeuker
-1x high quality kleurtjes compound
-1x finale compound

Miss nog wat klein spul voor met de neefjes nichtjes/kiddos maar thats it. Dat is waar ik echt van geniet, het blijft me dan ook zoveel beter bij
Zo goed en sterk vastgehouden aan die 750,- en echt het hele jaar van alles en nog wat weerstaan, en dan nu toch op de allerlaatste dag ruggengraat begeven en impulsief wat Riakeo cakes op de kop getikt en budget geëindigd op 850.

Bah bah bah, ik walg van mezelf, de zwakte moet eruit gegeseld worden, fuck you ViperGQ

Iemand pijnig me:copper:

Eerste Budget was netjes €650,-
Week later werd dat budget €1000,- en niet meer, heel netjes aan gehouden en berekent wat ik wel en niet mee kan nemen.

3 weken later… toch maar eventjes wat extra’s erbij want de kerstdeal van Kevins vuurwerkhal was toch te verleidelijk. nu €1125,-

1 week erna, Heb ik wel genoeg vuurwerk????
€1250,-
Gisteren, Hey das leuk, deze winkel verkoopt nog Funke hollenfeuer en Riakeo 500 en toxic, €1340,-

Vandaag, kon niet laten om toch de knoop door te hakken en nog wat extra’s bij te bestellen, €1500,-

Morgen neem ik maar geen telefoon/pin/cash mee.

Ps: Heb nu net 24.50Kg aan vuurwerk 😉

Eind conclusie, kon het niet laten en denk dat ik nu teveel vuurwerk heb 😅😬

Ik heb mezelf geen vast budget opgelegd. Ik wou er, omdat het waarschijnlijk de laatste keer was, gewoon van genieten en niet aan budgetten hoeven houden. Ik ben uiteindelijk rond de 5500 euro uitgekomen.

Tegen de 500/550 afgelopen keer.

Ik was daarnaast eigenlijk wel benieuwd hoe iedereen dit doet qua budget en geld. Zetten jullie elke maand wat op zij of gebruiken jullie bijvoorbeeld de vakantie toeslag, noem het maar op. Misschien ook een goed idee voor een nieuw topic!

Tegen de 500/550 afgelopen keer.

Ik was daarnaast eigenlijk wel benieuwd hoe iedereen dit doet qua budget en geld. Zetten jullie elke maand wat op zij of gebruiken jullie bijvoorbeeld de vakantie toeslag, noem het maar op. Misschien ook een goed idee voor een nieuw topic!
Iedere week op de hoek van de straat in een strakke leren broek, het is even zwoegen maar toch weer een tientje per klant.

Zonder gekheid; Standaard een eigen spaarrekening met wat reserves. Gevalletje op is op, heb nu net een hele dart setup gekocht dus minder budget voor vuurwerk. En andere keer bestel ik vuurwerk en is er geen ruimte voor andere dingen. Lekker cliché maar kan t maar 1x uitgeven.

Back
Bovenaan