Wat is jouw budget dit jaar ?

Zit met mn maatje al op de 2800 nog een kleine 1000 te gaan ik had nog wat overwaarde maar normaliter tik ik de 1000 wel aan😁

Geen budget, maar wel aanzienlijk minder uitgegeven dan normaal. Denk dat wat ik nu heb uitgegeven voor het laatst een jaar of 20 geleden is, maar voelt nu al heerlijk.

kijk dit jaar niet echt naar mijn budget heb veel oude artikelen besteld en nu kijken naar de nieuwe producten als er wat leuks tussen zit of nog mooie acties

Ik koop eigenliijk gewoon wat ik mooi vind, op een bepaald punt vind ik het genoeg en dan stop ik met kopen.
Dit jaar iets meer dan voorheen

Niet echt een budget, maar tuurlijk zit er ergens een grens van wat ik nog verantwoord vind. Heb geleerd de laatste jaren alleen te kopen wat ik echt graag wil.

Ik durf het niet eens op te schrijven...
Enerzijds omdat het dan een reality check is.
Anderzijds omdat er geen vaste limiet was, maar ik nu mijn eigen grens wel heb bereikt. Hierna begint het écht zieke vormen aan te nemen.

Laten we het er op houden dan het ook een heel bijzondere vakantie voor het hele gezin had kunnen zijn (een maand lang).

Had gedacht rond de 750 maar volgens mij de 1250 al voorbij... Ach, lichtjes in de lucht is leuker dan nummertjes op een beeldscherm. En anders kan ik altijd nog met de rekenmachine spelen.

Back
Bovenaan