[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Nogmaals maar vragen je 1e bestelling, die tijd en dag kan je alles ophalen? Want had andere bestellingen op 30e om 15.00 staan en van vandaag op 18.00... iemand hier het antwoord nog 1 keer goed op?🤭
Zou dit ook wel willen weten, wil nog wel een bestelling plaatsen alleen kan ik niet dezelfde afhaaltijd meer selecteren als die ik al had gekozen bij m’n vorige bestelling

Zou dit ook wel willen weten, wil nog wel een bestelling plaatsen alleen kan ik niet dezelfde afhaaltijd meer selecteren als die ik al had gekozen bij m’n vorige bestelling

Ik heb dit gisteren aan Dave gevraagd. Zijn antwoord was alsvolgt:

"We zullen eind dit jaar de bestellingen samenvoegen naar het moment van de eerste bestelling."

De Evo-Bombers waren er wat sneller doorheen dan verwacht! Tijd voor de volgende acties:

De Transbomber 95,-
Professional 55,-
Dragons Glow 55,-
Event Super Selection box 1 & 2 109,-
Event Best of Power 1 & 2 140,-
Pyro 5x19 shots 35,-

En we hebben weer een nieuwe cakebox actie!
De Blue Lion King van Lesli
Van 139,50 nu voor 89,-

www.vuurwerkvathorst.nl
Krijgen jullie de Six box nog in jullie collectie dit jaar?

Krijgen jullie de Six box nog in jullie collectie dit jaar?
Dat is nogal een lastige kwestie:)
Ze zijn onderweg vanuit China, maar ze worden geleverd in kooi.
De kooien zullen naar alle waarschijnlijkheid verboden worden, althans de nieuwe import.
Dus de tijd zal moeten blijken of wij ze nog in het assortiment gaan krijgen, want we bieden het pas aan als bij ons binnen is.

Dave

Dat is nogal een lastige kwestie:)
Ze zijn onderweg vanuit China, maar ze worden geleverd in kooi.
De kooien zullen naar alle waarschijnlijkheid verboden worden, althans de nieuwe import.
Dus de tijd zal moeten blijken of wij ze nog in het assortiment gaan krijgen, want we bieden het pas aan als bij ons binnen is.

Dave
Kans is dus zeeeer klein

Wick@sick fan in the pocket! Nog nooit gehad. Onwijs blij 'm nu op de valreep een keer te kunnen schieten

Back
Bovenaan