BENZ
VWC lid
Het amendement is helemaal niet positief. Men weet dat er onvoldoende geld en pyrotechnici beschikbaar zijn voor shows. Dit proberen ze met een schijnoplossing te ondervangen. Zodra er een verbod is en dit plan blijkt in praktijk niet te werken draaien ze een verbod nooit meer terug.
Ik heb respect voor een ieders Oud & Nieuw beleving, maar die van mij is niet op een aangewezen plaats met onbekenden een paar cakes afsteken en daar alle stress, kosten en verantwoordelijkheid omheen voor hebben.
Voor mij is het zoveel meer. Het begint al direct na oud & nieuw. Freakacties, nieuwe producten, paar keer België. De dagen aftellen. Met het openen van de countdown en webshops stijgt de hartslag verder. Films kijken, ervaringen lezen en bestellen. Voorpret. Dan de planning van de show. Het afhalen en collecties in de winkels bekijken en praten met andere liefhebbers. Niet slapen, genieten van het nachtbrakers topic. De spullen stapelen, aaien, ruiken etc. Op oudejaarsdag overal knallen, die aanzwellen richting het moment suprème. Lontjes aansteken, de spanning, de kruitgeur. Overdag klein grut met de kids, hun zien genieten en zien dat ze ook met het virus besmet zijn. Hopen dat ze er in hun leven net zo van zullen genieten als ikzelf (..). Stoken in de vooravond. Genieten van alles in de wijk en wat rondjes lopen met de kids. En dan natuurlijk 12 uur: ultiem genieten met vrienden, buren en gezin. Daarna nagenieten terwijl de vlammen mijn compounds consumeren en het geknal in de wijk weer langzaam afneemt. De kruitgeur en blaren op je vingers de volgende dag. Rondje door de wijk om te kijken wat er gestookt is. Het opruimen.
Dan onder strikte voorwaarden iets stoken op een afgelegen veldje wanneer je bent uitverkoren? Ik pas.
Precies dit

Toevoeging bij een verbod is mijn brave burgerschap voorbij. Misschien 1dikke doos maar waarschijnlijk wel dikke beukers puur om de haters nog meer te laten haten.
Zou bijna een stijve pielemans krijgen wanneer de bushaltes en overig overheidsshit totaal kapot worden geblazen

Vuur bestrijd je met Vuur, de overwegend laffe Hollander zal dat niet begrijpen.
(Ps. Doe dit thuis niet na, uberhaupt doe dit thuis niet