Wat ik persoonlijk jammer vind; we horen altijd van mensen die hoge posities in de zorg bekleden, en voor een verbod zijn. We horen altijd van een of andere hoge politie meneer dat het hele korps voor een verbod is. Dan is het weer de veiligheidsraad of een brandweer commandant die voor een verbod is.
Je gaat mij niet vertellen dat er niemand in een hoge positie in de zorg is die stiekem een beetje freak is? Waar zijn die agenten die wel een goede compound weten te waarderen? En waar zijn die brandweermannen die zelf ook lekker staan te stoken als er geen melding is?
Durven zij zich niet uit te spreken voor een traditie? Bang om verdere promotie in de weg te zitten? Krijgen ze simpelweg geen podium omdat de overwegend linkse media hun verhaal niet wil vertellen? Zijn deze mensen voor de hvlv onvindbaar?
De voorvechters voor een verbod die in de media te zien zijn, zijn altijd mensen met aanzien. De tegenstanders van een verbod, zijn mensen die makkelijk weg te zetten zijn als onnozelaars. Ik kan mij nog goed de hagenees met het matje in de nek herinneren.....