Dividir

Poh die gaat wel erg lekker hoor, wat een spreiding! het is natuurlijk ook 30mm in deze cake. Misschien pik ik hem nog wel mee ergens.

Zo mooi en uniek ga je niet vinden. Grote kans dat het grote publiek deze cake niet gaat kopen als wij al zeggen dat 32,50 voor 12 shots te veel is.
Ja hij is duur, maar wat een prachtig ding zeg! Daar betaal ik graag meer voor. Op een budget van 2k mag er best wel wat meer neergelegd worden voor de echte parels.
En als deze afgekeurd wordt vraag ik mijn geld terug. Win/win
Met 2k budget is de keus net ff wat makkelijker ja

Nou met zelfs dat budget hier komt deze er niet bij. Koekoek... €32.50 voor 12 schoten. Maximaal €19.99.

Voor 2eur meer begin dit jaar besteld, daar kon ik nog mee leven...top om te zien dat ie zo fantastisch presteerde, dank voor de films! Met color crossette, sky blue crossette, crossette switch, splitting red, blushing crossettes, whistling rainbow en deze een flink aantal crossette cakes in de collectie, had ik 10 jaar geleden nooit gedacht. Vind het net als tailcakes prachtige producten voor een opening/rustmomentje.

Wat een cake zeg, prachtig. Enorme topper dit van St8tment. Mocht ik hem nog tegen komen tijdens de verkoop dagen gaat ie zeker mee, ook voor de volle prijs. Kom ik hem niet tegen gaat ie direct op de lijst voor volgend jaar, want ik wil deze in de straat hebben.

Laatst bewerkt:
Voor 2eur meer begin dit jaar besteld, daar kon ik nog mee leven...top om te zien dat ie zo fantastisch presteerde, dank voor de films! Met color crossette, sky blue crossette, crossette switch, splitting red, blushing crossettes, whistling rainbow en deze een flink aantal crossette cakes in de collectie, had ik 10 jaar geleden nooit gedacht. Vind het net als tailcakes prachtige producten voor een opening/rustmomentje.
Ga je dat rustmomentje met ons delen? 🎥📹📽️🎞️🎬

Ga je dat rustmomentje met ons delen? 🎥📹📽️🎞️🎬
Dat is zeker de bedoeling! Wordt altijd gefilmd gelukkig, dus dat komt vast wel goed. Een grote show schieten doe ik nooit (ook iets met budget), dus ga ze gebruiken als openingen van kleine projectjes. Plan is nu oa:
Dividir -> Multicolour cakes
Splitting Red -> Sirius -> overige Goud + kleurcakes
Color Crossette / Switch -> Philadelphia Spitters -> Mairo Gold -> Thermal Jewels
Sky Blue Crossette -> Golden Illusion
E-Pulz -> Blushing Crossettes -> Obsessed

De reacties die je hoort op de video zeggen ook genoeg, prachtige uitwerking dit, mooi dat ze zo goed blijven hangen.
Wel te hopen dat het niet hard waait met deze, maar dit is wel een must have voor dit jaar wat mij betreft.

Dit is toch wel de beste crossette cake wat er op dit moment te koop is. De Splitting Red van Weco was ook zo eentje, 19 shots voor 39.- euro, in de aanbieding was het zelfs 21 euro geweest. Ook dikke vette staarten. Deze met de verschillende kleuren heeft mijn voorkeur, alleen bijna 3 euro per shot.. neen, dat gaat mij helaas echt te ver. Wat maakt het eigenlijk zo duur?

Back
Bovenaan