Dividir

Ik snap je punt, maar zo als al gezegd dan kunnen we niets meer plaatsen.
Het gaat er vooral om, om met een beetje verstand iets te plaatsen. Als een product met een uitwerking helemaal tot grond komt, is dat verstandig om het forum te gooien waar iedere overheidsdienst mee kijkt. Nee totaal niet slim. Straks is ook dit product van de markt door mensen die dingen online zetten wat eigenlijk niet de bedoeling is. Hou het voor je zelf, en zet niet zo groot online. Daar komt alleen maar gezeur van, en de importeur krijgt daar problemen mee.

Het gaat er vooral om, om met een beetje verstand iets te plaatsen. Als een product met een uitwerking helemaal tot grond komt, is dat verstandig om het forum te gooien waar iedere overheidsdienst mee kijkt. Nee totaal niet slim. Straks is ook dit product van de markt door mensen die dingen online zetten wat eigenlijk niet de bedoeling is. Hoe het voor je zelf, en zet niet zo groot online. Daar komt alleen maar gezeur van, en de importeur krijgt daar problemen mee.
Een effect wat tot de grond komt is natuurlijk prachtig maar de importeur heeft echt zichzelf daarmee hoor.. volgens mij is het duidelijk dat het niet tot de grond mag komen dus we moeten niet gaan doen alsof wij hier op het forum voor de problemen zorgen.

Het gaat er vooral om, om met een beetje verstand iets te plaatsen. Als een product met een uitwerking helemaal tot grond komt, is dat verstandig om het forum te gooien waar iedere overheidsdienst mee kijkt. Nee totaal niet slim. Straks is ook dit product van de markt door mensen die dingen online zetten wat eigenlijk niet de bedoeling is. Hou het voor je zelf, en zet niet zo groot online. Daar komt alleen maar gezeur van, en de importeur krijgt daar problemen mee.
Dat weet ik, kom hier nou niet voor het eerst. Maar je kunt het helaas niet voorkomen want er zijn ook ontzettend veel personen die geen lid zijn en het ook op social media delen.

Blij dat ik deze heb besteld! Heb er €25,- voor betaald. Is prijzig maar dan heb je ook wel iets unieks!

• Like
Waarderingen: GMP
Dat weet ik, kom hier nou niet voor het eerst. Maar je kunt het helaas niet voorkomen want er zijn ook ontzettend veel personen die geen lid zijn en het ook op social media delen.
En dan nog, hoeveel producten op dit forum kunnen wel niet worden afgekeurd op basis van onze beelden? Zijn al die producten getest en afgekeurd? Retorische vraag overigens. Volgens mij moeten we ook niet overdrijven welke rol dit forum speelt in de selectieprocedure van het ILT.

Dat klopt ook idd. Maar mijn zorgen is dat de Inspectie Leefomgeving (ILT) Hier altijd het eerste kijkt van wat zullen wij deze keer is gaan pakken. Veder is het een top product. Maar laten we wel met ze allen een beetje nadenken zal ik het wel of niet plaatsen. Einde discussie fijn weekend allemaal.

Dat klopt ook idd. Maar mijn zorgen is dat de Inspectie Leefomgeving (ILT) Hier altijd het eerste kijkt van wat zullen wij deze keer is gaan pakken. Veder is het een top product. Maar laten we wel met ze allen een beetje nadenken zal ik het wel of niet plaatsen. Einde discussie fijn weekend allemaal.

Wij posten het filmpje, jij komt zelf met het woordje. Als we het gewoon bij de discussie hadden gehouden wat voor fraaie cake dit was. Nou zijn we een x aantal berichten verder dat jij op de hoge poten staat of dit gezien word door heren en/of dames. Dat valt niet op zekers lekker bezig man. Tuurlijk willen wij ook niet dat het 1 en ander afgekeurd wordt. Maar ook dit hoort er gewoon helaas bij, komt ook een beetje over dat ik alle meuk producten in vervolg maar moet gaan posten. En juist de dingen waar we verwachtingen bij hebben maar niet meer moeten gaan tonen.

Zo mooi en uniek ga je elders niet vinden. Grote kans dat het grote publiek deze cake niet gaat kopen als wij al zeggen dat 32,50 voor 12 shots te veel is.
Ja hij is duur, maar wat een prachtig ding zeg! Daar betaal ik graag meer voor. Op een budget van 2k mag er best wel wat meer neergelegd worden voor de echte parels.

En als deze afgekeurd wordt vraag ik mijn geld terug. Win/win

Het zou toch zonde zijn als wij al de pareltjes niet meer kopen?
Weet je wat er dan gebeurt? Dan is het gevolg dat dit soort cakes niet meer geproduceerd worden en er alleen maar 13 in een dozijn cakes uitgebracht worden.

Bedankt @vanderelst voor het uitbrengen van dit prachtige doosje!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan