Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met 2k budget is de keus net ff wat makkelijker jaZo mooi en uniek ga je niet vinden. Grote kans dat het grote publiek deze cake niet gaat kopen als wij al zeggen dat 32,50 voor 12 shots te veel is.
Ja hij is duur, maar wat een prachtig ding zeg! Daar betaal ik graag meer voor. Op een budget van 2k mag er best wel wat meer neergelegd worden voor de echte parels.
En als deze afgekeurd wordt vraag ik mijn geld terug. Win/win
Met 2k budget is de keus net ff wat makkelijker ja
Nou met zelfs dat budget hier komt deze er niet bij. Koekoek... €32.50 voor 12 schoten. Maximaal €19.99.
Fijn dat het er nog bij in pastIk heb er 4 in het winkelmandje gedaan dus ben van de partij met Dividir![]()
Ook afgerekend?Ik heb er 4 in het winkelmandje gedaan dus ben van de partij met Dividir![]()
Ga je dat rustmomentje met ons delen?Voor 2eur meer begin dit jaar besteld, daar kon ik nog mee leven...top om te zien dat ie zo fantastisch presteerde, dank voor de films! Met color crossette, sky blue crossette, crossette switch, splitting red, blushing crossettes, whistling rainbow en deze een flink aantal crossette cakes in de collectie, had ik 10 jaar geleden nooit gedacht. Vind het net als tailcakes prachtige producten voor een opening/rustmomentje.
Dat is zeker de bedoeling! Wordt altijd gefilmd gelukkig, dus dat komt vast wel goed. Een grote show schieten doe ik nooit (ook iets met budget), dus ga ze gebruiken als openingen van kleine projectjes. Plan is nu oa:Ga je dat rustmomentje met ons delen?![]()
Nog net..Fijn dat het er nog bij in past![]()
Ook afgerekend?![]()
Waar gezien voor die prijs?Inkaufennnnnnnn, voor € 26,75 nog steeds pittig. Maar als die het doet zoals moet...![]()
Waar gezien voor die prijs?![]()