Simmien
VWC lid
Heb je ook een bron?Delicious Mix 2024-1 en Freestyle Madness 2023-2 afgekeurd. Delicious Mix betreft slechts een batch die zal worden vervangen door een andere batch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je ook een bron?Delicious Mix 2024-1 en Freestyle Madness 2023-2 afgekeurd. Delicious Mix betreft slechts een batch die zal worden vervangen door een andere batch.
Welke winkel? Dus niet alle batches van de heroes?Artikel 5177 Maori Blended Family 146 shots met batchnummer 5177-2023-2
Artikel 465 WCKD Heroes met batchnummer 465-2023-1
Bron: Broekhoff (info ontvangen als winkelier)
Heb je ook een bron?
Hier is geen vervangende batch voor beschikbaar als ik het bericht van Broekhoff zo lees.Welke winkel? Dus niet alle batches van de heroes?
Amazing 5 van expert is omlabel? Of toch nietHier is geen vervangende batch voor beschikbaar als ik het bericht van Broekhoff zo lees.
Gewoon realistische vraag zijn er mensen gewond geraakt door deze batch? Zo nee is het 1 grote sorry voor mijn woorden tering instantie!Delicious Mix 2024-1 en Freestyle Madness 2023-2 afgekeurd. Delicious Mix betreft slechts een batch die zal worden vervangen door een andere batch.
Elke doos gewoon een eigen batchnummer gevenDat testen op batchniveau is ook echt een wassen neus zeg. Ik zou als importeur per artikel gewoon 10 batches produceren, zit je altijd goed (zal wel niet zo simpel zijn natuurlijk).
Klopt dat was bekend gemaakt door Rubro zelf, ze krijgen minder kartonnen binnen.Beast of burden komt deels binnen, gaat in de wandelgangen rond.
Pff hopen dat die bij mijn verkooppunt binnen komt of is, dit moet de knaller van de avond wordenBeast of burden komt deels binnen, gaat in de wandelgangen rond.
Ik kan natuurlijk alleen uit naam van onze winkel reageren: zolang je geen melding van onze kant hebt gehad is er niets aan de hand.WCKD Heroes en de WCKD HeadHunter in bestelling staan.. Zou het jammer vinden als deze niet geleverd gaan worden!
Wees blij. Anders zou de rekening voor de importeurs bij afkeur zo hoog oplopen dat we dat (nog meer) terug zouden gaan zien in de productprijzen. Nu is de schade voor de importeur enigszins beperkt, het kost natuurlijk wel extra werk en extra transport en mogelijk heeft het ook een lagere verkoopprijs.Al die afkeur wordt gewoon volgend jaar in BE verkocht. Leuk he die open EU.
Oke ben benieuwd heb de freestyle madness 2 keer besteld.Delicious Mix 2024-1 en Freestyle Madness 2023-2 afgekeurd. Delicious Mix betreft slechts een batch die zal worden vervangen door een andere batch.
Oke ben benieuwd heb de freestyle madness 2 keer besteld.
Is niet echt een vervanging voor