Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alle gekheid op een stokje, dit is natuurlijk niet omvallen, maar een enorme achterlijke gladiool die een zeer gevaarlijke actie uithaalt met het omgooien van een compound.
Nou inderdaad. Aangifte van poging van ernstige mishandeling had ik zeker tegen zo'n gast gedaan, zeker met video bewijs materiaal in mn bezit.Die vent had bij mij het nieuwe jaar niet gehaald.... wat een staatsgek
Freestyle Madness ook echt. Kooiloos, en nog afkeur. Dat zegt dus ook niks. Is gwn een top bak. Blijft weinig over zo indd.Delicious Mix 2024-1 en Freestyle Madness 2023-2 afgekeurd. Delicious Mix betreft slechts een batch die zal worden vervangen door een andere batch.
dat is ook weer waarWees blij. Anders zou de rekening voor de importeurs bij afkeur zo hoog oplopen dat we dat (nog meer) terug zouden gaan zien in de productprijzen. Nu is de schade voor de importeur enigszins beperkt, het kost natuurlijk wel extra werk en extra transport en mogelijk heeft het ook een lagere verkoopprijs.
Zit gelukkig niet in kooiPfff lekker klusje. Verpakking open, cake eruit, cake erin, verpakking dicht. En dat tig keer.
Daar wordt je simpel van iddPfff lekker klusje. Verpakking open, cake eruit, cake erin, verpakking dicht. En dat tig keer.
Vorig jaar waren het er 61, dit jaar tot nu toe 26. Dit betreft enkel de F2 artikelen. Er blijft dus vast wel genoeg overAls dit zo doorgaat houden we bijna niks meer over
Kruitstres slaat toeVorig jaar waren het er 61, dit jaar tot nu toe 26. Dit betreft enkel de F2 artikelen. Er blijft dus vast wel genoeg over![]()
Ja het valt me nog mee dit jaar, nou zal IL&T de laatste dagen nog flink aan de bak kunnen/gaan dus blijft spannendVorig jaar waren het er 61, dit jaar tot nu toe 26. Dit betreft enkel de F2 artikelen. Er blijft dus vast wel genoeg over![]()
Ja het valt me nog mee dit jaar, nou zal IL&T de laatste dagen nog flink aan de bak kunnen/gaan dus blijft spannend
Gaan ze vast wel doen, hebben ze weer een reden om het e.e.a. af te keuren doordat "effecten wegwaaien" of ze verzinnen wel wat andersMet deze wind vandaag kunnen ze niet testen toch.