Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met deze wind vandaag kunnen ze niet testen toch.
Na de kerst werd er vorig jaar niet meer gekeurd volgens mij.Als ik het me goed herinner kwam er vorig jaar op 27 december nog afkeur naar buiten![]()
In een windtunnelTesten wordt gedaan in een windtunnel in Duitsland. Niet meer op Nederlands terrein
In een windtunnel![]()
De nieuwe F1 auto voor 2025 of vuurwerk?In een windtunnel![]()
Dan staat er voor het realisme ook vast een zeurende buurtgenoot bij te schreeuwen of het eindelijk eens afgelopen kan zijn met die herrieMet regen simulatorMoet natuurlijk wel met echte Nederlandse omstandigheden worden getest!
Dan staat er voor het realisme ook vast een zeurende buurtgenoot bij te schreeuwen of het eindelijk eens afgelopen kan zijn met die herrie![]()
Toevallig die van het filmpje die een compound die af gaat op zn kop gooit?Dan staat er voor het realisme ook vast een zeurende buurtgenoot bij te schreeuwen of het eindelijk eens afgelopen kan zijn met die herrie![]()
Ik mag hopen dat er niet meer van dat soort idioten zijn, duidelijk een gevalletje "gebrek aan werkende hersencellen" in combinatie met alcohol.Toevallig die van het filmpje die een compound die af gaat op zn kop gooit?![]()
Staan er dan ook nederlandse figuranten bij om over het weer te klagen?Met regen simulatorMoet natuurlijk wel met echte Nederlandse omstandigheden worden getest!
Helemaal met je eensIk mag hopen dat er niet meer van dat soort idioten zijn, duidelijk een gevalletje "gebrek aan werkende hersencellen" in combinatie met alcohol.
Geen nieuws is meestal goed nieuws. Geen nieuws betekent geen afkeur en geen leveringsproblemen. Er staat genoeg in de bunkers en er is natuurlijk ook al het eea uitgeleverd.Zal Rubro überhaupt wel producten hebben, daar blijft het mooi stil bij![]()
Ik heb gehoord dat alles zonder kooi komt en de helft van het kruit er slechts in komt dus dan wordt er niks afgekeurd..Zal Rubro überhaupt wel producten hebben, daar blijft het mooi stil bij![]()