[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Hier ook alle Riakeo cakes besteld en de Riakeo Beauty... Erg benieuwd naar hoe dit allemaal uit pakt in de straat, de filmpjes zijn veelbelovend!

Gisteren ook een bestelling gedaan!

Ik hoop ten zeerste voor de mensen die Nederlandse Riakeo producten kopen niet op de kooiloze flop van evolution, pangu etc van vorig jaar.. ik wacht toch liever even af met deze producten.

Gisteren ook een bestelling gedaan!

Ik hoop ten zeerste voor de mensen die Nederlandse Riakeo producten kopen niet op de kooiloze flop van evolution, pangu etc van vorig jaar.. ik wacht toch liever even af met deze producten.

Heb er om de een of andere reden wel vertrouwen in. Vond de XQlusif producten zonder kooi (Iro Kin Beauty bijv.) ook prima presteren. Met zulke sierlijke cakes als deze van Riakeo en XQlusif hoeft de burst van mij ook niet zo snoeihard te zijn. Zolang er maar wel een beetje een degelijke spreiding overblijft.

Dat ziet er allemaal weer top uit zeg. Alweer wat jaartjes geleden dat ik hier geweest ben, maar ik denk dat we hier dit jaar weer eens wat gaan bestellen.

En de bestelling is geplaatst, dit jaar weer eens naar Vathorst toe:handsup:

Hoppaaa! Wat een vliegende start. Iedereen bedankt voor het vertrouwen!
Aangezien de eerste 'bom van de week' iets harder is gegaan dan verwacht, gaan we door met de volgende:

Deze week is de Event Red Devil zwaar afgeprijsd. Voor de oplettende kijker: het is een omlabeling van de Extreme Monsterbox 440 shots

eventreddevilbomvandeweek.jpg

Verwachten jullie nu nog toevoegingen of is dit het complete assortiment?
bijvoorveeld Crackle King of 4 Seasons (nou net diegene die ik zoek haha)

Verder al top assortiment!

Verwachten jullie nu nog toevoegingen of is dit het complete assortiment?
bijvoorveeld Crackle King of 4 Seasons (nou net diegene die ik zoek haha)

Verder al top assortiment!

De Crackle King zal helaas niet meer terugkeren. Die ging iets beter dan verwacht:)
En de 4 seasons is ook al helemaal weg...

Excuses!

Die Salvo Color Stars box is dat dezelfde als de Color Star Blaster van Outlet vorig jaar? Lijkt wel zo op basis van video's

Back
Bovenaan