Golden Bonfire Fanshape

Bij deze hoopt iedereen natuurlijk bij het laatste salvo dat ze van hun sokken worden geblazen :p Wie weet.......

Top bak natuurlijk voor de gene die de Elegant Night niet binnen bereik hebben. Ik verkies dit jaar nog het orgineel.

op basis van welke informatie haal jij eruit dat het 2kg is? er staat namelijk in de openingspost 1500gr.

edit; ik zie nu 1930gr staan.

Hele dikke waaier. Had het persoonlijk zelf nog mooier gevonden als de kleur rood en groen zich niet herhaalde, maar een andere kleur waren. Buitenom dat, 100sh. 30mm, 2kg, die gaat wel goed presteren. Benieuwd naar de freakprijs.

Laatst bewerkt:
Dit vind ik toch wel de mooiste nieuwkomer van het jaar . Als deze zo presteert in de straat . Maar met die salute,s twijfel ik of dit ook zo zal zijn

Was ook onder de indruk van deze inderdaad en op basis van film ben ik toch overstag gegaan. Soms moet je gewoon eens wat gokken, kijk er wel heel erg naar uit!

Heb 'm ook al een tijdje geleden voor een mooie prijs besteld, als één-na-laatste item van mijn collectie. Als een soort van kers op de taart. Zeer benieuwd naar! Nu hopen dat de verkoop doorgaat.

Hopelijk kunnen we volgend jaar van deze topper gaan genieten! Want dit is zeker een topper in wording hoor. Erg gelijkend op de elegant night, prachtig!

Wat een bak zeg, deze staat zeer hoog op mijn lijstje voor aankomend jaar, ben benieuwd of ondanks het verbod in ook duitsland deze toch misschien ergens toch verkocht is geweest en gefilmd is.

Zo die ziet er goed uit hoor! Maar of ik er zo 150 euro voor neerleg.... Dat vind ik wel wat te veel van het goede...

Salutes vallen overigens zo op film niet tegen....

Mooi bakkie ondanks matige filmkwaliteit, 150 euro zal ik er niet voor betalen mocht ik hem goedkoper tegen komen is het de overweging waard

Laatst bewerkt:
Zo die ziet er goed uit hoor! Maar of ik er zo 150 euro voor neerleg.... Dat vind ik wel wat te veel van het goede...

Salutes vallen overigens zo op film niet tegen....

Zag m in de freak al voorbijkomen voor +- €100,- En dan heb je toch wel een aardige bak te pakken, hoor. Ondanks de matige video, word ik hier wel enthousiast van.

Ja ik wordt hier ook enthousiast van!
Ik heb hem nu gezien voor 130 euro.

Via onze Duitse "collega's" toch wel een filmpje dus gevonden. Het viel me bij de Vivaldi ook al op dat ze vooral video's van de gehele show posten, zonder schietlijst, dus je moet heel gericht zoeken.

Ja, dit had dus echt wel een dikke bak geweest in de straat zeg, prima gokje.
Toch besefte ik later dat ik vrij veel waaiers had besteld, bij het opstellen van nieuwe lijsten en bestellingen zal ik deze dus weer overwegen, maar het komt zo ook niet over als een must have voor mij. Prijs zal bepalend zijn in die keuze vermoed ik. :)

Leuke bak, maar toch niet helemaal wat ik verwacht had. Dit moest in mijn ogen de Nederlandse Elegant night worden, maar vind hem toch wat slapper ogen zo op film.

Prima bak die met een goeie prijs zeker op de lijst komt, maar voor rond de 140 kies ik toch voor de Elegant night

Leuke bak, maar toch niet helemaal wat ik verwacht had. Dit moest in mijn ogen de Nederlandse Elegant night worden, maar vind hem toch wat slapper ogen zo op film.

Prima bak die met een goeie prijs zeker op de lijst komt, maar voor rond de 140 kies ik toch voor de Elegant night

Eens dat was ook mijn gedachten

Back
Bovenaan