HouseNation
VWC lid
Gas er op we zijn nog niet bij de finish!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weer een stijging.. ik begin het nu somber in te zien. Die cijfers moeten omlaag... het lijkt er trouwens wel op dst ze gisteren een fout maakte? Zag nu staan gisteren 4900 terwijl gisteren 5600 werd geroepen
Weer een stijging.. ik begin het nu somber in te zien. Die cijfers moeten omlaag... het lijkt er trouwens wel op dst ze gisteren een fout maakte? Zag nu staan gisteren 4900 terwijl gisteren 5600 werd geroepen
Het doek is zowat gevallen, gvd ******zooi
ja en dan nog vernietigingskosten, vervoerskosten, opslagkosten, opslaglocatiesNou als ik de reactie van de VVD zo lees dan heb ik er een goed gevoel bij. Er kan namelijk nooit een goed plan liggen voor de vuurwerk branche. Heel simpel, we hebben 1300 verkooppunten, gemiddelde investering / inkoop van pak hem beet €75000,-- dan zit ik denk ik nog aan de lage kant. Dat is een post van €97 miljoen euro. Dat is voorraad wart men heeft (wil niet zeggen dat alles ook verkocht gaat worden) dan hebben we de importeur die nog afgedekt moet worden. Ik geloof never dat men dit voor elkaar gaat krijgen.
Dit alles los van de aankomende negatieve neven effecten van het verbod
Ja voor D66. niet voor hele besluitHet doek is zowat gevallen, gvd ******zooi
tuurlijk D66 is een oppositie partij, trekt veel op met de GL... had niet anders verwacht.Ja voor D66. niet voor hele besluit
tuurlijk D66 is een oppositie partij, trekt veel op met de GL... had niet anders verwacht.
Het doek is zowat gevallen, gvd ******zooi
Het nieuwsitem is van de 10de dus relatief nieuwIs dit recent nieuws?
Het ziekenhuis waar ik werkzaam ben heeft vanaf vandaag 1 covid afdeling weer gesloten voor de normale zorg, dat is goed nieuws. Het lijkt ook in ons ziekenhuis weer rustiger te worden met covid patienten.
Wat wel toe neemt is het comazuipen, drugs gebruik, ik hou mijn hard vast voor komende weken, deze druk is vele male groter dan de vuurwerkslachtoffers. Helaas gebruiken ze covid voor een verbod, afgelopen week zat mijn collega van de SEH bij Beau op rtl4, ik ben het totaal niet met haar eens en na vraag bij haar collega's is er veel verdeeldheid omdat bij een verbod vele erger gaat worden, en dat is juist wat wij allemaal roepen.
Jongens en misschien dames, ben hoopvol ook al ziet het er niet best uit met die linkse gekkies en media die alles verdraaien.
Maar stoken doen we al is het maar carbid!!