[Show] Vuurwerkstore Holten - Holten - 14-12-2019

Wauw! Hoe dik kan je een show bouwen. Super beleving zo aan de kant van het water. Perfect zicht. Gelukkig zat het weer ook mee. En wat een giga klappen van die salutes (zonder ti boeket). Welk product was dit? (Puur interesse. Uiteraard geen consumenten product) Zelden zulke dreunen gehoord. Ook de strobe shells aan t begin. Super gaaf! En de super fel gekleurde singleshots. Wij hebben staan genieten!!!

Beetje jammer van de korte pauze. Maar die denken we maar weg.

Mocht er een herhaling komen, dan ben ik zeker weer van de partij!

Special #4 heb ik volgens mij niet gezien? Ik ben ook erg benieuwd naar die gekleurde mines, die waren erg dik!

Volgens mij zag ik heel veel Tropic Scream Salutes, die overigens wel erg goed uit de verf kwamen.

@Stefan: mocht ik je de 28e zien, dan zal ik eerst even een diepe buiging voor je maken. Top gedaan weer samen met de crew!

Laatst bewerkt:
Geweldige beelden hoor, bedankt voor het delen. Erg dikke show zeg, gaaf om te zien :thumbup: Zit goed in elkaar en het materiaal is gewoon van dikke kwaliteit.

Nondeju , dat was me nog eens een showtje!
Ik heb ernstig genoten, was het ritje uit Alphen aan den Rijn dubbel en dwars waard.
Thanks Stefan + Crew.

Nog een paar foto's van deze prachtige show

Zch4Vwh.jpg

PpXptcX.jpg

vmNfMZd.jpg

YSs52pl.jpg

Iets wat overbelicht maar wel prachtig de color changing falling leaves

inkDYcJ.jpg

En voor wie de show nog niet heeft gezien: https://youtu.be/xYa98FgZ5yM

Bedankt allemaal voor de prachtige beelden. Zelf was ik niet aanwezig helaas, maar wat ik op film zie heb ik wel wat gemist. Wat een kwaliteitsspul is er geschoten zeg, zeer gaaf!

Dank allen voor de positieve reacties. Zit dus niets anders op dan volgend jaar maar weer iets leuks te bedenken. (Kan weer een compleet ander soort show worden)

Sjow, we zijn afgekoeld na de warme gouden douche afgelopen zaterdag. We kijken er zeer tevreden op terug. Velen vragen zich af wat die stilte was.. Er was een software storing in het schietsysteem en hierdoor kon ik niets anders doen dan de boel resetten en dat duurt helaas even(waarschijnlijk door het vele regenwater ergens kleine kortsluiting)maar dat mocht de pret niet drukken en kunnen terugkijken op een geslaagde show!

Hierbij de veel gevraagde lijst met producten die zijn geschoten:

inzetshow.jpg

@stefanfreak:

- Geen gezeik uit de buurt gehad?

- Ik voel na dit soort shows altijd de behoefte om op een of andere manier te doneren. Volgend jaar een melkbus neerzetten op een strategische plek?

- Die zieke dreunen, waren dat dus de Titanium Salutes van Bavaria?

ik moet ook nog even reageren natuurlijk. Wat een heerlijke show heb ik gezien.
Heerlijk! ik heb er van genoten. op naar volgend jaar als ik het zo lees van Stefan :)
minpunt. ja die was er wel: ik miste de oliebollen van de warme bakker :p

Back
Bovenaan