Hier in de straat is het a relax, niet omdat veel mensen staan te stoken, eigelijk helemaal niet, maar meer in de trend van dat ze niks te zeuren hebben. Ook omdat ik gewoon een beetje rekening hou met iedereen die huisdieren of kleine kinderen heeft, dus na zo’n bepaalde tijd als mijn eigen neefjes ff te bed gaan, verhuizen wij de hele handel ( avond stook voer ) naar een andere straat waar we gewoon heerlijk ons gang kunnen gaan en als het 00:00 is houden mensen in de straat rekening met ons omdat ze weten dat we minimaal door gaan tot een uur of 3 en hun zich aanpassen als in niet klagen in die zooi. De volgende dag krijgen we altijd goeie reactie’s, mooi vuurwerk dit en dat

+ we ruimen zoal nachts als overdag op, nachts de complete zooi verbranden en beetje rond ouwehoeren en overdag met de hogedrukreiniger alles schoon spuiten en mocht het zo zijn dat het bij mensen in de tuin is terecht is gekomen ben ik de beroerdste niet om dat ff weg te halen, houden mensen van, geeft een goeie indruk en dus hebben ze niks te klagen

aangezien we hier rond het middag uur beginnen. De 18:00 regel is hier niet van toepassing, wijken om ons heen geld meestal het zelfde

heerlijk sfeertje brengt dat met zich mee + ik wil mijn neefjes de volledige gevoel geven van wat ik als kind deed, morgens gewoon lekker knallen

en de desbetreffende boete accepteren we wel, dat is niet anders. ( zal me ook een rot zorg zijn eigelijk )