Neon Ghost

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6228
Artikelnaam: NEON GHOST 20'S
Bruto Gewicht: 2420 gram
Netto kruitgewicht: 486 gram
Aantal schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: Ongekend! Speciale nieuwe effecten in deze 20 shots cake.
Max. tube diameter: 30MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: €34,50
Voorverkoopprijs: €32,50

Neon-Ghost.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Bonfireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is er zeker eentje om mee te pakken in de winkel, prachtig ding zo met die kleuren en die strobe tails. :p

Wat een genot om dit label weer terug te zien en buiten het label om : wat een prachtige cake en wat een kleuren :yes:

Ik wist niet eens dat Bon weer terug is, top nieuws! Mooi bakkie met mooie kleuren. Die strobe is echt geweldig!

Heel mooie cake. Die strobe lijkt de andere effecten te versterken. Leuk bedacht en als deze zo in de straat staat heb je er weer een unieke cake bij.

oeh dit is wel een beauty, eens kijken of die hier in de buurt te koop zal zijn

Die rode strobe maakt het echt een top cake. Heb dit nog nooit zo opvallend gezien dus hoop dat dit op de straat ook goed werkt en dat we het vaker gaan zien.

wat een vette cake! op de lijst :handsup: Is er ergens op het forum al meer bekend waar en wie dit merk gaan voeren?

Super dik. Heel creatief met de strobing comets erbij. Ook nette prijs, met waarschijnlijk nog wat korting erop in de freak.

En nog een zeer gave cake van Bonfire, wellicht de mooiste van ze. Heel gaaf uitgevoerd, echt een topper dit.

Echt prachtig dit! En wat een verademing om eens wat fatsoenlijke adviesprijzen voorbij te zien komen.
Sterker nog ik zou zeggen dat dit gewoon een topprijs is zo.

top product + top (advies)prijs = hebben!

Deze springt er voor mij echt uit binnen deze lijn.

Detail: 430 gram op het label, 486 gram in de startpost.

Laatst bewerkt:
Wel grappig dat dit via Rubro komt.
Dit ziet er op film een stuk beter uit dan het nieuwe spul van Rubro.
Deze kan op de lijst van volgend jaar. Ben benieuwd naar straatervaringen/filmpjes.

Back
Bovenaan