[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ik even voorop stellen dat ik het heel vervelend vind voor jullie hoe het vorig jaar is verlopen. Toch vraag ik me wel af welke stappen jullie voor dit jaar hebben genomen om eenzelfde situatie te voorkomen.

Zijn er al veranderingen gemaakt in het beleid / systeem waar jullie mee werken? Bijvoorbeeld een betrouwbare uitlevergarantie en open kaart spelen als iets niet geleverd wordt vóór men bij jullie in de winkel staat? Dus als er een Piromax Salute waaier bijvoorbeeld niet wordt geleverd, dat je dat al van te voren kan weten in verband met geld terug / annuleren bestelling / alternatief product?

En is er een keuze gemaakt betreft het grote assortiment wat jullie daar mee doen? Aangezien dat te groot en divers was zoals jullie zeiden. Ik wil namelijk graag een klant worden bij jullie, maar ik wil wel met zekerheid kunnen weten dat wat ik bestel dat ik dat ook geleverd krijg.

Kleine kanttekening, de wettelijke 14 dagen retourrecht zijn na afhalen en niet na bestellen. Overigens mogen hier geen kosten aan worden verbonden. Al snap ik wel dat freaks een bepaalde kosten accepteren als gun factor naar een freakzaak :)

Beetje kritisch bericht maar dat begrijpen jullie wel na afgelopen jaar, het vertrouwen moet ook wel een beetje terug gewonnen worden ( ook al konden jullie niet overal wat aan doen natuurlijk ).

Geen enkele winkel die zich daar aan houd. Defecten, weigeraars en dergelijke worden nooit teruggenomen, terwijl ze dat bij online verkoop wel verplicht zijn. Heb daar ben een niet nader te noemen winkel in het verleden al eens een heel groot probleem van gemaakt, maar nul op de rekest.
In principe zou je zelfs je overgebleven vuurwerk kunnen retourneren, aangezien het binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden is.

(Vuurwerkbesluit maakt transport door een particulier buiten de verkoopdagen dan weer illegaal, wat de discussie wel leuk maakt)

*Wij behouden ons het recht voor afhaalmomenten te wijzigen, wij zullen dit tijdig doorgeven.

Nee dank je.

Ik neem aan.. In overleg.. Toch? Zal met name te maken hebben met een eventuele verkoopvergunning voor de nachtperiode die meestal vrij laat pas aangevraagd wordt. Als die niet gegeven wordt, kan men dan ook niet uitleveren.

IK ben benieuwd wat er online komt. Eigenlijk net even te ver weg, maar aangezien ik het aanbod tot nu toe erg tegen vind vallen, wie weet.

Jammer dat ophalen alleen tussen 00.00 en 06.30 mogelijk is. Dat maakt het voor mij onmogelijk dit jaar.

Toch een beetje dubbel dat de Winter night die ik 2 weken geleden niet uitgeleverd heb gekregen nu wel weer op de website staat, en dan ook nog €25,- duurder. :frusty:

Klopt het dan het alleen nog maar cakeboxen zijn?
En krijg je de Funke Supernaut nog in assortiment?

Dit jaar wel naar piroshop.
Crazy eggs en de scream alvast besteld.
Daarna naar pyro depot voor een karton sonora

Zag ook nog een Fermata 100A staan, lichte twijfel was aanwezig maar heb me toch maar sterk gehouden haha

Twijfelde tussen de fermata 100A en de Ygdrasil 100. Had ik ze beide maar genomen.. Nu alleen de Ygdrasil...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan