Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er al veranderingen gemaakt in het beleid / systeem waar jullie mee werken? Bijvoorbeeld een betrouwbare uitlevergarantie en open kaart spelen als iets niet geleverd wordt vóór men bij jullie in de winkel staat? Dus als er een Piromax Salute waaier bijvoorbeeld niet wordt geleverd, dat je dat al van te voren kan weten in verband met geld terug / annuleren bestelling / alternatief product?
En is er een keuze gemaakt betreft het grote assortiment wat jullie daar mee doen? Aangezien dat te groot en divers was zoals jullie zeiden. Ik wil namelijk graag een klant worden bij jullie, maar ik wil wel met zekerheid kunnen weten dat wat ik bestel dat ik dat ook geleverd krijg.
Kleine kanttekening, de wettelijke 14 dagen retourrecht zijn na afhalen en niet na bestellen. Overigens mogen hier geen kosten aan worden verbonden. Al snap ik wel dat freaks een bepaalde kosten accepteren als gun factor naar een freakzaak
Beetje kritisch bericht maar dat begrijpen jullie wel na afgelopen jaar, het vertrouwen moet ook wel een beetje terug gewonnen worden ( ook al konden jullie niet overal wat aan doen natuurlijk ).
*Wij behouden ons het recht voor afhaalmomenten te wijzigen, wij zullen dit tijdig doorgeven.
Nee dank je.
Klopt het dan het alleen nog maar cakeboxen zijn?
En krijg je de Funke Supernaut nog in assortiment?
Je knippert ff met je ogen en je ziet zo de helft minder aan boxen! Majaa, Paranoid is weer binnen!
Twijfelde tussen de fermata 100A en de Ygdrasil 100. Had ik ze beide maar genomen.. Nu alleen de Ygdrasil...
Ja. en Supernaut is niet voor de NL markt
Ahh nice, wat heb je voor de Yggdrasil betaald? Die zag ik zelf niet staan haha
Alleen helaas nooit geleverd gekregen. Had hem besteld bij René.Afgelopen jaar had Rene die wel in de aanbieding![]()