Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Zena Trophy presenteert de officiële loting van de teams die onderling zullen strijden om de Zena Trophy 2019 trofee!

Kun je met vip kaarten op de crew parkeerplaats parkeren, of is dat niet mogelijk?

De CREW-parking is voor de CREW, heeft een eigen CREW-ingang en kan alleen betreden worden door CREW-leden. Dus als je niet tot de CREW behoort dan dien je via de reguliere ingang naar binnen te gaan.

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken... maar ze weten de artikelen ook wel uit te kiezen hoor. Alleen die Ultimate box is nog 'interessant'.

Jammer dat de Triumph er niet meer tussen staat, ik vond dat voor die €35,- de afgelopen jaren een leuke meepakker. Van deze aanbiedingen wordt menig freak denk ik niet warm of koud. :p

Nog maar 2 weken te gaan!
Zien we jullie ook? Nodig al je familie en vrienden uit en laten we er een super gezellige en knallende editie van maken!
#zt19 #zenatrophy #zenavuurwerk #HBF #harderbetterfaster #snapte #itscoming #fireworks #2weekstilllaunch #ikstaopspringen

2wks.jpg

Het grootste vuurwerkspektakel van de Zena Trophy 2019!
Dit jaar halen we alles uit de kast en hebben we de krachten gebundeld. De makers van de Show-Off en de Nocturna van vorig jaar hebben de koppen bij elkaar gestoken en deze show samen uitgewerkt! Gaat deze show dit jaar het hoogtepunt worden? Wij denken alvast van wel! #zt19 #zenatrophy #zenavuurwerk #HBF #harderbetterfaster #snapte #zenacastillo #fireworks #spektakelvuurwerk #allesuitdekast

castillo.jpg

De Zena Trophy 2019, maar liefst 9 vuurwerkshows op 1 dag! Bekijk hieronder de tijdsindeling van de verschillende shows. Welke show wil je dit jaar absoluut niet missen?
#zt19 #zenatrophy #zenavuurwerk #HBF #harderbetterfaster #snapte #schedule#fireworks #fireworksprogram69876791_2422513231177013_1400831784345665536_n.png

Alleen al als gun factor hoop ik dat de museumdudes winnen :D Onze vuurwerkveteranen moeten ook wel de nodige ervaring hebben met alle jaarwisselingen die ze hebben meegemaakt om een prima showtje neer te zetten.

Back
Bovenaan