[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's erg vreemd ja. Er zou eerlijk gezegd nog een voorwaarde bij moeten in de eerste post. Iets van:
- Er kan niet gegarandeerd worden dat uw vuurwerk ook daadwerkelijk uitgeleverd wordt.

p.s.: Ik snap werkelijk niet waarom je hier weer zou bestellen. Je koopt enkel fictief vuurwerk en dan mag je hopen en bidden dat je krijgt wat je besteld hebt.

Toch een beetje dubbel dat de Winter night die ik 2 weken geleden niet uitgeleverd heb gekregen nu wel weer op de website staat, en dan ook nog €25,- duurder. :frusty:

p.s.: Ik snap werkelijk niet waarom je hier weer zou bestellen. Je koopt enkel fictief vuurwerk en dan mag je hopen en bidden dat je krijgt wat je besteld hebt.

Ik heb wel alles uitgeleverd gekregen. En een nieuw jaar nieuwe kansen. Miste alleen na controleren wat toen ik thuis was. En dit is nog goed gekomen ook nog!

Yggdrasil niet eens gezien, stond ook op mijn wenslijst! Bij verversen Fermata ook net weg! Het is soms shoppen op Max Verstappen snelheid! Majaa, het is nog vroeg in het jaar he!

Dp.s.: Ik snap werkelijk niet waarom je hier weer zou bestellen. Je koopt enkel fictief vuurwerk en dan mag je hopen en bidden dat je krijgt wat je besteld hebt.

Mijn bestelling keurig netjes ( op drie cakes na ) uitgeleverd en ik heb niet hoeven wachten. Voor de drie cakes wordt nog wat geregeld heeft René mij toegezegd, dus ik wacht netjes af.
Dus als ik wat centjes over had, dan had ik zeker weer besteld, nu moet ik helaas nog even wachten :cry:

Je zou toch zeggen dat iedereen die hier nu besteld straks niet moet gaan zeuren de 29e van december? Maar ja we blijven als het goed is allemaal Nederlanders dus zal zeker wel gebeuren helaas.
Good luck! Hoop op het beste voor jullie,

Bedankt voor het aanbod! Weer wat van mijn wenslijstje mogen afstrepen.
Benieuwd wat het jaar verder gaat brengen.

Je zou toch zeggen dat iedereen die hier nu besteld straks niet moet gaan zeuren de 29e van december? Maar ja we blijven als het goed is allemaal Nederlanders dus zal zeker wel gebeuren helaas.
Good luck! Hoop op het beste voor jullie,

En waarom zou je niet mogen zeuren?

Scherpe prijzen maar de Funke blokken die ik op het oog had waren al niet meer beschikbaar.

Zodra weer beschikbaar toch hier voor het eerst bestellen

Done! Bestelling weer gedaan.

@Rene & consorten, nog enige kans dat er op termijn nog garden party / Pangu boxen beschikbaar komen?

En waarom zou je niet mogen zeuren?
Nou als je Nederlander ben moet je wel zeuren anders mag je wel even een nieuwe inburgeringscursus doen, hoe dat wel moet.
Ik wens een ieder die hier besteld heb alleen onwijs veel succes. Dat ze deze vuurwerkshop nog een kans geven, snap je?
Als jou bakker slechte kwaliteit levert ga je de 2e keer ook beter nadenken waar je geen gaat toch?

Snap sommige reacties wel hoor maar het is nou niet zo dat deze winkel bekent staat dat het altijd een zooitje is ofzo. Het is een dag mis gegaan, ja goed mis inderdaad maar dat was het dan ook wel. Winkel zelf draait al een tijdje mee. Er zijn wel meer freakwinkels geweest waar er een jaar tussen heeft gezeten dat het chaos en ellende was en het volgende jaar gaat het dan weer prima. Producten niet geleverd krijgen gebeurd helaas wel op meer plekken.

Toch een beetje dubbel dat de Winter night die ik 2 weken geleden niet uitgeleverd heb gekregen nu wel weer op de website staat, en dan ook nog €25,- duurder. :frusty:

Idem hier. Dragonboxen voor een schijtprijs waar ik ze graag voor wil hebben maar 28 december jl. Kreeg ik deze juist niet.... En toen juist 25,- meer betaald.

Laat ik even voorop stellen dat ik het heel vervelend vind voor jullie hoe het vorig jaar is verlopen. Toch vraag ik me wel af welke stappen jullie voor dit jaar hebben genomen om eenzelfde situatie te voorkomen.

Ja, hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Scherpe prijzen maar na het debacle van vorig jaar twijfel ik toch enorm.

Done! Bestelling weer gedaan.

@Rene & consorten, nog enige kans dat er op termijn nog garden party / Pangu boxen beschikbaar komen?

Hmmm.. nu zie ik de GP2 staan. De drie vast niet nog ergens in een hoekie staan :)?

Mijn bestelling keurig netjes ( op drie cakes na ) uitgeleverd en ik heb niet hoeven wachten. Voor de drie cakes wordt nog wat geregeld heeft René mij toegezegd, dus ik wacht netjes af.

Contact gehad met René en de drie cakes staan voor mij gereserveerd. Ik ben dus een tevreden persoon :)
Nu kijken of ik nog wat bij ga bestellen, anders wordt het een beste rit voor drie cakes.
Of is er iemand uit mijn regio ( sweetlake ), die ze in december zou willen meenemen :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan