Unity of Lights

Die van Pangu hadden idd een te lage prijs.

gr

Klopt dat dacht ik al. Waren verrassend laag voor de grote en kwaliteit. Deze is dan nog een stuk dikker. Hoeveel gaan ze per karton? Ik denk dat ik dan maar een babbeltje moet gaan houden met een winkelier. Ik hoopte ze per 4 te kunnen schieten.

Klopt dat dacht ik al. Waren verrassend laag voor de grote en kwaliteit. Deze is dan nog een stuk dikker. Hoeveel gaan ze per karton? Ik denk dat ik dan maar een babbeltje moet gaan houden met een winkelier. Ik hoopte ze per 4 te kunnen schieten.

Zitten er volgens mij 4 in een karton.

gr
Marchel

Marchel, is dit nu een cake of een soort mini compoundje a la Tropical Nights / IGTP?

Flinke jongens trouwens als er 4 in een karton gaan :p

Die bakken van pangu kosten destijds volgens mij 50 euro en waren in de freakactie voor 25 euro te halen. Omdat ik ze allebei nog heb wil ik deze er ook bij hebben. Puur om het verschil te kunnen zien. Ben benieuwd. Is 40 euro teveel? tja... Ik hoop dat ik ergens in een kartonactie dan nog wat kan regelen.
Omdat ik graag wil vergelijken zal ik het misschien wel betalen, maar 40 euro voor 1 500 grams cake betaal ik normaal gesproken niet.
greetzz

Ik hoop niet dat dit de 'afgesproken' freakprijs wordt want dat is mij te hoog. Die van Pangu kon je overal voor zo'n €25,- krijgen. Ik weet dat dit soort grotere blokken wat duurder zijn dan de meeste 500 grams cakes maar ik had dit niet verwacht. Misschien dat een kartonprijs wonderen doet..

Exact mijn gedachte. Die EU25 was de reden waarom de pangu blokjes het zo goed deden. Verhoog je dat naar EU40 is de magie er van af.

Jammer, want leuke blokjes zijn het zeker.

Laat ik een duit in het zakje doen: mocht deze het nou heel goed doen heb ik er wel 30,00 voor over. Ik zou voor een goede 25 shots 20mm cake met prima burst ook 7,50 euro neerleggen. Ik betwijfel alleen of het echt een hit gaat worden onder de freaks op deze manier. Voor 40 euro kun je vooral in weekacties van de freakacties nog wel eens heel veel beters krijgen.

Geen verkeerde cake hoor. En die salutes klinken op de video ook heerlijk!
De bakken van Pangu hadden alleen constante tempo waardoor voor mij persoonlijk het toch wat meer overkomt als een ram blokje. Wat meer mijn voorkeur heeft met dit soort 20mm blokjes.
Ik wacht de video's af en wellicht volgend jaar schaf ik deze aan :)

Van de cakes een van de toppers van de avond, echt knal wat ze uit 20mm hebben weten te peuteren. Hij is mssn wat aan de prijs maar vind hem persoonlijk iedere cent waard

Leuke cake wat zo door kan komen voor een 1KG compound. Grote boeketten en harde burst, voor 20mm dan. En de salutes waren ook merkbaar wat harder ( geen kanonslagen maar zeker lekker ). Zeker in dezelfde kwaliteit als die 100sh 20mm bakjes van Pangu.

Laatst bewerkt:
Mooi doosje! Zou em zo aan iedereen kunnen aanraden. Kost niet veel en komt leuk vuurwerk uit! Positief verrast.

Back
Bovenaan