[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat doen jullie eigenlijk met de overweging mbt doorschuiven en een mogelijk totaalverbod volgend jaar? Hoe K.. het ook is ik maak me daar wel zorgen om

Wat doen jullie eigenlijk met de overweging mbt doorschuiven en een mogelijk totaalverbod volgend jaar? Hoe K.. het ook is ik maak me daar wel zorgen om
Risico neem ik voor lief, daarbij moet ik eigenlijk zeggen dat het zga zeker is dat mijn gemeente volgend jaar een verbod heeft.

Men heeft mij belooft dat ik zwart op wit krijg dat ik bij een verbod in mijn stad volgend jaar alsnog mijn geld terug krijg.

Ik zal er verder niet over uitweiden maar ik hoop het voor je.

Laatst bewerkt:
Telefonisch netjes afgehandeld! Ze namen de tijd om alle vragen te beantwoorden en alles haarfijn uit te leggen! Ook doorgeschoven naar volgend jaar! Ik kan geen afstand nemen van de exlusieve items van het geliefde merk!

Net een mail gehad met een leuke verrassing. Bij het doorschuiven van de order krijg je er een gratis artikel bij. Wat een top gebaar. Bedankt voor de service René!! Tot volgend jaar!

Ik heb net idd ook een mail gehad dat er iets bij zit. Leuk gebaar.
Deze kleine bestelling is mijn basis voor volgend jaar.

Ook hier dezelfde mail gehad. Inderdaad een heel leuk gebaar Rene, ik ben ook zeer benieuwd welk artikel er wordt toegevoegd :)

Mijn bestelling ook doorgeschoven naar volgend jaar
en op het aller laatste moment heb ik ze hier toch nog wat cat 1 afhandig kunnen maken.
Bedankt hiervoor en tot volgend jaar.

Had nu graag die verschrikkelijke oliebollen gegeten totdat ik aan de beurt was en m'n bestelling g rustig staan inladen:bonk:

Gelukkig vliegt de tijd....

Reed vandaag nog over de loohorst, ook even een rondje langs de shop van René. Wel erg doods zo in deze dagen. Hopen dat volgend jaar een beter vuurwerk jaar word!!!

Rene, de beste wensen voor jou en je gezin en hopelijk wordt dit jaar qua vuurwerk een top jaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan