Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben erbij!![]()
Top! Tot vanavond!Euhh... het is de afgelopen weken en dagen allemaal geleverd dus in ieder geval niet onze eigen restvoorraad. Eerlijk gezegd heb ik daar niet op gelet. De spullen zijn al weg naar het schietveld dus ik kan het ook niet voor je nakijken nu. Van de meeste "oude" artikelen die we schieten was vorig jaar praktisch of zelfs geen voorraad meer bij de importeurs.
Junk en Code RedIk kan wel een enkele video met mn telefoon maken, welke producten ?![]()
Erg leuke en goed georganiseerde demo gezien zojuist. Gizmo75 praatte alles leuk aan elkaar en duidelijk met verstand van zaken. Ook leuk na de Junk: “Kijk Valk, zo moet ie’”
Veel mooie producten gezien, slechts een enkele tegenvaller.
En oja, voor het eerst een Funke-product geschoten, de Blitzgewitter. Absoluut een mooie blink cake, alleen de burst had ik ietsje harder verwacht.
Mijn toppers:
- Evo Bomber: ook voor de 3e keer vond ik hem geweldig. Zo breed!
- Supertolles 6: leuke set cakes met all at once op het einde. Mooie prijs!
- Saluted: de dreunen waren weer snoeihard. Fluit is oké.
- Der Hammer: budgettopper blijft dit!
- Transbomber: heeft geen uitleg meer nodig
- White Red Rebel: heldere blinkers en ook nog eens erg breed effect
- Event Power Boxen 1 en 2: onverwachts mooie boxen, waarbij nr 2 er wel veel zin in had.
- Transbomber Championship Edition: ik blijf de opbouw echt ge-wel-dig vinden. Laatste salvo’s zijn dik!
- Immortal Gold: bij reservelont aangestoken maar het goud is prachtig.
- Shots of Anarchy: aan de prijs maar het dubbele finalesalvo is ongeëvenaard.
- Code Red: ook hier blijft vooral het geweldige slot bij.
Tegenvallers:
- De eerste cake van de Primal Instinct kwam niet lekker uit de verf. Daarna wel prima.
- Double Demolition: te traag...
Ik twijfel over de Zena Snapte en Sky High Whistle. Die laatste heeft wel een mooie opbouw qua tempo, alleen fluit, burst en boeketje zijn twijfelachtig.
In de finale viel me vooral The Rave Box op, blijft leuk met de fluiters. Verder nog gevraagd wat de fluitbak was (RAW Whistler) en de waaierbak (Machine Gun Box). Die vielen ook op. De RAW Whistler doet echt pijn aan de oren.
Bedankt voor de mooie demo!
Heren hoe was de snapte?
Dus er zijn weer samples geschoten van VuurwerkTotaal? Want vorige week productie gezien van de White Red Rebel en de burst is uitermate slecht ( kooiloos ). Kan nooit meer dan 0,5 gram flash in zitten vanwege het ontbreken van de kooi.
Weet niet of de White Red Rebel sample of productie was maar burst was hetzelfde als vorig jaar bij mij in de straat en dat was dikke prima