Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zat de special 4 van katan in de finale? Leek er wel op!
Nee, dat was inderdaad de Bora Bora (met fluit naar crackling) en The Gunner (met fluit naar boeket).Zat de special 4 van katan in de finale? Leek er wel op!
Erg leuke demo weer! Mooie finale.
Even kort. Opvallend voor mij waren:
- Drama king, leuke cake met goede burst.
- Crisa cross crackhead, blijft dik!
- Titanium Peony, mooie heldere kleuren.
- Titanium Palms, aardig geweld van dit ding!
- Sweetlake locomotion, Heel erg mooi, omlabeling van?
- Double Camuro, voor mij een bevestiging dat ik het juiste heb gedaan om deze te bestellen!
- Pure Gold 0.9k, prachtig ding!
- Killa Gorilla was heel erg magertjes.
Ik vond de titanium peony en sweetlake locomotion de toppers van de avond.
Weet iemand welke crossette cake er in de finale voorbij kwam. Die waren echt geweldig.
Top demo weer daar in Zoetermeer. Mooie producten gezien, en alles was productie vanavond!
Ik vond de titanium peony en sweetlake locomotion de toppers van de avond.
Weet iemand welke crossette cake er in de finale voorbij kwam. Die waren echt geweldig.
Goed georganiseerde demo, zoals altijd. Red wire maakte met enkele producten een goede indruk. Wat een burst zeg bij sommigen
Sure? Ik vond het echt zeer imposant hoe sommige boxen stonden te dreunen. Prachtig maar mijn eerste reactie was eigenlijk 'hmmm dat kan bijna geen productie zijn'.
thnx, nee ik bedoelde de gekleurde waarmee begonnen werd.Het leek vrij veel op de Eden van Jorge, maar zeker weten doe ik dat niet. Qua effect lijkt het zeker, maar het merk past niet echt in dit straatje.
Gezien de reactie van Rico hieronder: bedoel je de crackling crossettes of de gekleurde crossettes aan het begin?
Nee, dat was inderdaad de Bora Bora (met fluit naar crackling) en The Gunner (met fluit naar boeket).