[Demo] Vuurwerkzoetermeer van Herwijnen 16 december 2019

Mooie show met een gave finale!

Weet niet of ik de enige ben maar ik vond de burst van de Red Wire producten echt snoeihard! Zulke harde burst heb ik nog niet bij veel Nederlandse cakes gehoord.

Erg leuke demo weer! Mooie finale.

Even kort. Opvallend voor mij waren:
- Drama king, leuke cake met goede burst.
- Crisa cross crackhead, blijft dik!
- Titanium Peony, mooie heldere kleuren.
- Titanium Palms, aardig geweld van dit ding!
- Sweetlake locomotion, Heel erg mooi, omlabeling van?
- Double Camuro, voor mij een bevestiging dat ik het juiste heb gedaan om deze te bestellen!
- Pure Gold 0.9k, prachtig ding!

- Killa Gorilla was heel erg magertjes.

Laatst bewerkt:
Ja, het was weer top, zo staand op een bruggetje in de regen. Maar mooie locatie, olieboluitdelers, goed georganiseerd en overall mooi vuurwerk.

Eigenlijk wel eens met wat Rico hierboven zegt. Veel toppers gezien, maar de Sweetlake Locomotion, de Titanium Peony en het eindsalvo van de Red Wire Autograph Box waren voor mij echt buitencategorie. Heb me inderdaad ook verbaasd over de burst van de Redwire Producten.

Alles van de Essential Lijn was flop, en de Killa Gorilla is degradatiekandidaat nummer 1. Wat een scheetjes en slappe boeketjes, na daarvoor de Titanium Palms gezien en vooral gehoord te hebben.

Ook net genoetn van een super demo op de meest prachtige locatie, daarnaast ook erg mooie producten gezien die hierboven al genoemd zijn. Ik was ook het meest weg van de sweetlake locomotion. En die finale, ja, heerlijk vooral het chaos einde natuurlijk :)

Wat een lekkere demo weer, paraplu heeft goed geholpen tegen de regen. Paar goede producten gezien:

* Criss Cross Crackhead.
* Titanium Peony.
* Titanium Palms.
* Pure Gold 0’9 k.
* Double Camuro.
* Red Wire Autograph Box.

Finale was ook om te smullen.

Erg leuke demo weer! Mooie finale.

Even kort. Opvallend voor mij waren:
- Drama king, leuke cake met goede burst.
- Crisa cross crackhead, blijft dik!
- Titanium Peony, mooie heldere kleuren.
- Titanium Palms, aardig geweld van dit ding!
- Sweetlake locomotion, Heel erg mooi, omlabeling van?
- Double Camuro, voor mij een bevestiging dat ik het juiste heb gedaan om deze te bestellen!
- Pure Gold 0.9k, prachtig ding!

- Killa Gorilla was heel erg magertjes.

Sweetlake Locomotion lijkt me een omlabeling van de Wild Lion.
Grote woorden, maar als dit van Evo of Rubro zou zijn, zou het topic vol staan denk ik zo. Echt een van de betere producten die ik heb gezien. En dat met 25mm!

Voor het eerst bij deze demo geweest, heb een hele leuke demo gezien op een mooie locatie, vanavond een aantal toppers gezien van voornamelijk redwire, de essentials lijn was voor mij echt de flop van de avond.

Qua toppers van de avond sluit ik mijn helemaal aan bij ddfirework

Ik vond de titanium peony en sweetlake locomotion de toppers van de avond.
Weet iemand welke crossette cake er in de finale voorbij kwam. Die waren echt geweldig.

Ik vond de titanium peony en sweetlake locomotion de toppers van de avond.
Weet iemand welke crossette cake er in de finale voorbij kwam. Die waren echt geweldig.

Het leek vrij veel op de Eden van Jorge, maar zeker weten doe ik dat niet. Qua effect lijkt het zeker, maar het merk past niet echt in dit straatje.

Gezien de reactie van Rico hieronder: bedoel je de crackling crossettes of de gekleurde crossettes aan het begin?

Goed georganiseerde demo, zoals altijd. Red wire maakte met enkele producten een goede indruk. Wat een burst zeg bij sommigen :shocked:

Top demo weer daar in Zoetermeer. Mooie producten gezien, en alles was productie vanavond!

Sure? Ik vond het echt zeer imposant hoe sommige boxen stonden te dreunen. Prachtig maar mijn eerste reactie was eigenlijk 'hmmm dat kan bijna geen productie zijn'.

Goed georganiseerde demo, zoals altijd. Red wire maakte met enkele producten een goede indruk. Wat een burst zeg bij sommigen :shocked:

Sure? Ik vond het echt zeer imposant hoe sommige boxen stonden te dreunen. Prachtig maar mijn eerste reactie was eigenlijk 'hmmm dat kan bijna geen productie zijn'.

Yes, na de show even praatje gemaakt met de grote man achter Big Smile, en die zei het gelijk. Hij vond het zelf ook bijzonder goed klappen ��

Blijf het een leuke locatie met een goede sfeer vinden. Ondanks het druiliger weer was het gezellig druk. Welke producten eruit sprongen, zijn vele het wel eens over. Ook wat tegen viel overigens.

Hele leuke finale gezien die mij kon bekoren. Na Holten zat ik te twijfelen of ik wel zou gaan (mede door dat miezer weer). Blij dat ik de moeite heb genomen te gaan.

Het leek vrij veel op de Eden van Jorge, maar zeker weten doe ik dat niet. Qua effect lijkt het zeker, maar het merk past niet echt in dit straatje.

Gezien de reactie van Rico hieronder: bedoel je de crackling crossettes of de gekleurde crossettes aan het begin?
thnx, nee ik bedoelde de gekleurde waarmee begonnen werd.

Ik ga de Eden en de super splitter eens goed bekijken

Back
Bovenaan