[Freakactie 2019] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste bestelling is een feit! Bedankt weer Steenbergen. Ik hoop later in het jaar op een aanvulling van het assortiment en anders maar afwachten tot de freakactie.

Bedankt allemaal voor de massale interesse! We zijn blij dat de website de piekdrukte om 20.00 uur goed heeft kunnen verwerken. De eerste producten zijn al op uitverkocht gesprongen maar met +/- 200 verschillende uitverkoop producten is er nog keuze genoeg! We houden jullie gedurende het jaar op de hoogte m.b.t. updates en acties! :)

www.vuurwerkland-steenbergen.nl

ik kan mn winkelwagen niet meer aanpassen

Is dit inmiddels al opgelost? Stuur me anders even een PB of email dan gaan we hier direct voor je naar kijken.

Full moon party en de cardinal of souls vooral lekkere prijs. Voor mij te ver maar voor onderin Nederland ckers interessant.

Klasse zeg, vele dikke 300+ shots boxen voor zeer lage prijzen hier!

Verder veel aanbod van budgetcakes hier, en een aantal unieke Duitse producten met een daarbij behorende prijs! Mooi werk! :D

Hele goede aanbiedingen weer, chapeau! :applause:
De verleiding is groot om niet stiekem even een boxje mee te bestellen..

En de Mysterybox is uitverkocht, als hij bekend gemaakt wordt ga ik sowieso spijt hebben dat ik hem niet heb besteld, zo gaat dat meestal.

Full Moon Party en wat cakejes gisteren alvast weer veilig gesteld. Mystery Box deze keer laten staan, wel heel benieuwd welke het is :p

Ben wel benieuwd wat de Mystery Box dit jaar is. Gister ook enkele boxen op de kop getikt. Nette prijzen!

Misschien een brutale vraag, maar is er nog iets te regelen bij het afnemen van een karton?
Heb wel interesse in een karton Wicked Whistle namelijk:p:cool:

En nog een vraagje, vorig jaar stond de Thunderstorm van Eurostar op de site. Komt deze later nog terug? Was me goed bevallen namelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan