Wings of Darkness

Heb hem ook geschoten ik mij leek hij beter dan andere jaren, kleuren waren fel en de boeket grootte waren gewoon erg goed zal nog even kijke of ik het filmpje hebt

Al in de bericht #81 bescheven

Dit is de 3de jaar dat ik deze gekocht had, het blijft een mooie waaier met hele mooie neon kleuren en de spreiding en boeket grootte hebben mij dit jaar ook weer verrast, alleen miste ik een finale waarbij er meerdere salvos te gelijk de lucht in gingen meerdere mensen dit opgevallen ?

Hier heb ik weer enorm van genoten! Een van de weinige cakes die ik voor het tweede jaar achter elkaar had. Wat een prachtige kleuren weer en echt enorm grote boeketten. En dat ook nog in waaiervorm. Voor mij toch wel een van de beste cakes.

Deze wederom in tweevoud aangeschaft, weliswaar onder de naam Outlander. Blijft echt een hele mooie sierlijke waaier waar je echt van geniet. eentje solo geschoten voor het genieten, de andere samen met de Espada Palm Tree. Gaf trouwens een mooi effect :)

Dit jaar ook de Outlander geschoten, kleuren zijn echt super. Ik vond alleen dat de burst wat aan de harde kant was waardoor de boeketten ver uit elkaar vlogen.

Mooie waaier met kleurrijke peonie's, tempo is ook prima! En over de kwaliteit van Dynasty labels valt niet te twisten :D.

Wat is hij toch mooi. Zelf nog nooit gehad. Ieder jaar staat hij wel op het verlanglijstje maar komt hij er niet door. Waarom vraag ik mijzelf dan af als ik de beelden weer zie.

Beetje een lastige dit om te timen in een project, afgaande op alle filmpjes hier. De tijdsduur varieert van 15 tot 43 seconden :bonk:

Back
Bovenaan