Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze dit jaar ook weer aangeschaft en per 4 geschoten. Een en al kleurenpracht
Dit blijft echt een super waaier! Hele dikke klappen en mooie grote Multi color boeketten. Ondanks dat ik het hoofdlont had doorgelont, begon ie bij mij met de finale. En hij ging heel rap per rij, met vervolgens steeds een lange vertraging. Ik kon geen productiejaar op het label vinden, maar ik neem aan dat dit de 2017 versie is aan het tempo te zien ( eerder was ie een stuk trager ). Maar mijne was sowieso een beetje een mandagmorgen batch
Heb je dit toevallig ook gefilmd. Ik had de Wings of Darkness afgelopen jaarwisseling voor het eerst en dit was echt puur genieten. Per 4 moet helemaal geweldig zijn geweest.
Die ik had schoot in een ander tempo als die bij jou. Het rustige tempo vind ik bij deze waaier wel prettig om optimaal te kunnen genieten van de unieke kleurencombinaties. Ook opvallend is dat jij 2 fanshape rijen had, bij mij was dit echter alleen de laatste rij. Hoe dan ook hij blijft prachtig en staat alweer op de wishlist voor dit jaar.