Wings of Darkness

Ik begin het tempo steeds heerlijker te vinden: je kunt rustig genieten van de kleuren. Dat het fanshape is, was nauwelijks nodig geweest maar het lijkt de prijs niet onnodig hoog gemaakt te hebben; ook de €40 adviesprijs is ie nog waard met z'n CT-grootte boeketten.
Ik vind dit een waardige kleine variant van de Color Strike die, met z'n hogere prijs als box zijnde, voor sommigen te veel van het goede kan zijn (al heeft die de color comet cake er nog bij). Dan vormt Wings Of Darkness een betaalbaar en mooi moment van kalm kleurgenieten.

mooie kleuren maar veel te traag tempo. had hem dan liever zoals de laatste shots willen zien. Dan duurt ie wel iets korter maar wel meer actie.

Ik en mijn neefje hebben er samen 2 gekocht en dat is maar goed ook! Ondanks de prachtige kleuren is het tempo te laag om de waaiershape goed tot zijn recht te laten komen!

Ik vind hem nog steeds mooi. Dat hij zo langzaam is vind ik alleen maar goed. Het gaat bij mij om de kleuren en die zijn prachtig.

Tsja ik stoor me niet aan het tempo, vind m gewoon prachtig en zou hem per 2 doen, gaat iets sneller en dubbel zo mooie kleuren. Geniet op en top..

Kleuren waren mooi inderdaad maar vind de schietwijze niet zo veel aan eerlijk gezegd.Had hem net zo lief in i-shape gezien.

Hele vette kleuren maar het fanshape verhaal vind ik hier niet heel geslaagd door het tempo.

i-shape zoals kwintos aangeeft had mooi geweest.

Heb er vandaag ook een besteld na hem gisteren gezien te hebben bij de RVH, de kleuren combinatie zijn erg mooi, alleen de tempo is wat laag en de boeketten zijn ook niet super groot maar dan kan je ook niet verwachten van 25mm tube inhoud, voor de rest is het een leuke waaiercake !!

Een hele leuke cake. Niet al te snel, maar voor de 'normale' consument zeker lang genoeg voor de prijs. Grote effecten (helemaal als je op 6 meter staat net als met oud & nieuw) en mooie kleuren!

Wat een kleuren zeg, geweldig. Tempo is niet heel hoog inderdaad, maar dat vind ik bij cake's als deze net hoge kwaliteit ook helemaal niet erg.

Wat een kleuren zeg, geweldig. Tempo is niet heel hoog inderdaad, maar dat vind ik bij cake's als deze net hoge kwaliteit ook helemaal niet erg.

Helemaal mee eens Wesley. Ik stoor me ook niet aan het tempo. Ik vind het tempo juist goed. Is weer eens wat anders dan een waaier die binnen twee tellen leeg schiet.

Deze cake was mij nog niet opgevallen, maar nu ik hem in Rijswijk gezien heb, ben ik er erg van onder de indruk geraakt.

De kleuren zijn werkelijk schitterend. De boeketten ook nog eens groot en met een flinke dreun. Oké, het tempo is aanvankelijk een beetje traag, maar ergens heeft dat ook wel z'n charme. Ik vind het een aanrader. Zo veel goede kleuren waaiers hebben we niet.

Back
Bovenaan