Zware jongens [Ass.]

zit te twijfelen tussen deze jongens of 2x de stardust van hardix.voor welke zouden jullie gaan?iemand die de stardust al int echt gezien heeft.

Hoewel de Stardust een topcake is met een leuke prijs, haalt de fluit van de Stardust het absoluut niet bij het schelle niveau van de Zware Jongens.
De afweging moet je dus zelf maken, maar dit feit kan ik je meegeven. :wink:

Deze vanavond voor het eerst live gezien. Jaja, een irritatiefactor van 10!!
De fluit is echt schel en begint met 49 schoten toch wel echt door te dringen:p
De boeketten zijn ook erg leuk, en al met al zijn het dus zeer leuke potten!

Wat een toppers dit! Gisteravond erg van genoten in steenbergen. Irritante fluiten en goede boeketten met gewoon lekkere bursts. Ja absolute must haves als je je straat eens goed wilt irriteren :wink:.

Nog altijd blijft dit pakket gewoon heel apart en vooral onwijs irritant. Per 1 vond ik hem aardig, maar in de finale per 3 gewoon super. Ik doe er zelf 4 aan het eind van het jaar.

Ik heb ook een pakket op mijn lijst staan voor mijn fluitprojectje! Ik ga ze combineren met Concerto Rosso en Playful Fairy! Dat wordt puur genieten :) Voor mij in ieder geval.. :p

heb ze voor het eerst dit jaar als ik alles zo lees zijn het geweldige potten
hoop dat het geen miskoop is

@Dunnes, dit zijn inderdaad echt mooie potten hoor! Heb ze vorig jaar op het laatst nog erbij gekocht, maar je krijgt zeker waar voor je geld!

De Zware Jongens maken altijd deel uit van mijn collectie. Inderdaad, de cake is klein, maar het effect is in een woord geweldig. Hij gaat maar door!
Ik ben benieuwd of jij ook positief wordt verrast!

OMG wat een potten zijn dit! had de A en B tegelijk afgestoken en wat een geweld is dat. keiharde fluiten en de hele lucht gevuld met mooie boeketten en harde knallen! echt toppers zijn dit.

De eerste reactie van ons was "WAUW"! Geweldige cakes met schitterend effect en een zacht prijsje!

De eerste reactie van ons was "WAUW"! Geweldige cakes met schitterend effect en een zacht prijsje!

Zacht prijsje ben ik het niet mee eens. Ze stellen per stuk niet veel voor, maar met z'n 2 tegelijk is het heerlijk geweld maar daar betaal je dan gelijk 60 euro voor en voor dat geweld is er wel wat meer geweld binnen te halen!

Back
Bovenaan