Zware jongens [Ass.]

Mja prijzig zijn de ze dit jaar zeker...maar met een korting (bijvoorbeeld bij 123 vuurwerk) zijn ze nog redelijk te betalen. En laten we eerlijk zijn: dit zijn toch gewoon heerlijke blokken? Vorig jaar had ik 2 van deze pakketjes, dus 4 cakes, maar man o man wat geeft dat een herrie! Deze komen absoluut boven alles uit met hun indringende en irritante gefluit. Wat ze bovendien ook mee hebben is de duur. Ze staan immers tussen de 40 en 60 seconden onafgebroken te fluiten! Als je ze een beetje laat overlappen kun je met gemak 1 tot 2 minuten chaos creëren!
Er staan toch weer 3 pakketjes op de wish lijst dit jaar :)! Heb er nu al zin in.

Zat in mijn finale project (doorgelont) bijna 2 minuten gruwelijk irritante fluit. Volgend jaar gewoon weer hoor!

Dit zat gister in ons project net na 00.00. 4 doosjes, dus 8 stuk tegelijk.
WAT een spektakel zeg, niet normaal. Iedereen was er stil van (en doof haha).

SUPER!

Wij zouden er ook 8 doen dit jaar haha, werden er al gauw 10, maar uiteindelijk bracht Wesley het aantal naar 14 stuks!!! :bonk:
Bizar geweld, prachtig! Mensen juichen en klappen, geweldig stuk vuurwerk!!! :D

Inderdaad, 14 stuks tegelijk.
Wat een genot om dat te zien, puur geweld.
We hebben gewoon 7 posten van 2 gemaakt zodat de hele lucht lekker vol was.
En dit is zeker gelukt.

Als ik die aantallen van hierboven zie :shocked: haha!

Het zijn inderdaad heerlijke blokken. Zelf heb er 3 pakken (dus 6 cakes tegelijk) doorheen gestookt. De laatste 30sec ook nog 2x mean machines van Dynasty daarbij het tempo nog even op te voeren.
Ze werden voorafgegaan door 6 Green Glitter Missiles. Bijna 2 minuten complete 'fluit-madness' :D. Echte te gek.
Volgend jaar absoluut op herhaling :).

Wij zouden er ook 8 doen dit jaar haha, werden er al gauw 10, maar uiteindelijk bracht Wesley het aantal naar 14 stuks!!! :bonk:
Bizar geweld, prachtig! Mensen juichen en klappen, geweldig stuk vuurwerk!!! :D

Ja idd haha, iedereen stopte hier ook in de buurt met afsteken en gaf een dik applaus daarna. Geweldig om mee te maken, één van de mooiste momenten van de dag!!

Ook hier bezorgden de 8x zware jongens een geweldig gevoel!
Oooh's en aahh's, applaus en verschillende telefoons omhoog die probeerden het geweld vast te leggen! Super.. kippenvel!

img_2381.jpg

img_2382.jpg

Misschien bedoelde ik het wel als afsluiter:rolleyes:

Ik denk juist dat als je die 2, of.. nouja, die 3 (of meerdere hoogmoedjes) met elkaar koppelt, je echt een goede afsluiting krijgt!:)

Persoonlijk vind ik dit een van de betere blokken van de afgelopen jaren. Ik kocht ze altijd bij goedkopervuurwerk. Ik vind het heel errugg jammer dat er nu moeilijk aan te komen is. Gaat Marijn nu helemaal weg of nemen ze een doorstart??

Back
Bovenaan