Zware jongens [Ass.]

bedoel je met 12 keer zware jongens:
12 keer een cake, dus je hebt zware jongens als pakket 6 keer gekocht?
of dat je 12 keer het pakket hebt gekocht, dus 24 losse cake's?

Dat is dan nog redelijk betaalbaar, als je een groot budget hebt.
Komt neer op zo'n 250 euro als je de juiste winkel met korting zoekt.
Ik zal het geld er wel voor over hebben.
Ik ga er eens over na denken, want vind je film geweldig.

De adviesprijs van de Zware jongens is dit jaar € 66.00.
Ondanks dat het een behoorlijke prijssitijing is heb ik het er nog steeds voor over. Het zijn wel 2 (bijna)400 grammers, en € 33.00 per stuk is dan nog steeds een nette prijs in mijn idee.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik 33 euro voor een 400 grammer best wel wat. Ik ken zware jongens zelf niet mar moet wel heel wat zijn dan. Gre etz

Ondanks dat het een behoorlijke prijssitijing is heb ik het er nog steeds voor over. Het zijn wel 2 (bijna)400 grammers, en € 33.00 per stuk is dan nog steeds een nette prijs in mijn idee.

Is dit al bevestigd vanuit Witte tenten/Marijn vuurwerk zelf? Punt is een beetje dat er prijzen staan op de site van goedkopervuurwerk... Maar 100% weten we het nog niet zeker of dit de adviesprijzen zijn van 2011/2012. Of kan jij het wel bevestigen?:sad:

Het zijn leuke blokjes! Vond het wel een hoogtepunt, had er even 2 naast elkaar gezet en het was een dikke minuut chaos. Dit jaar eraan denken om 4 of 6 tegelijk te doen (moet wel redelijk binnen het budget blijven). :p

Is dit al bevestigd vanuit Witte tenten/Marijn vuurwerk zelf? Punt is een beetje dat er prijzen staan op de site van goedkopervuurwerk... Maar 100% weten we het nog niet zeker of dit de adviesprijzen zijn van 2011/2012. Of kan jij het wel bevestigen?:sad:

Ik heb het in ieder geval niet van de site die jij noemt.
Tijdens ons bezoek heeft Evelien ons wel te kennen gegeven dat diverse producten helaas duurder zouden worden dit jaar.

Ik heb het in ieder geval niet van de site die jij noemt.
Tijdens ons bezoek heeft Evelien ons wel te kennen gegeven dat diverse producten helaas duurder zouden worden dit jaar.

Achja, dat kan ik me nog herinneren van het verslag inderdaad. Maar kunnen we beter even wachten op een bevestiging vanuit witte tenten denk ik?

Maarja, veel maakt het niet uit, tegenwoordig krijgen we toch bij vele winkels mooie kortingen!:D En wat je al zei, 33 euro voor een cake met +/- 400 gram kruit is prima te doen!

Achja, dat kan ik me nog herinneren van het verslag inderdaad. Maar kunnen we beter even wachten op een bevestiging vanuit witte tenten denk ik?

Maarja, veel maakt het niet uit, tegenwoordig krijgen we toch bij vele winkels mooie kortingen!:D En wat je al zei, 33 euro voor een cake met +/- 400 gram kruit is prima te doen!

Ben met de bevestiging bezig:wink:.

Was van plan om deze cake meerdere malen te verwerken in een project.
Kijken of het nu nog betaalbaar is.

@Killerdome, inderdaad even de bevestiging van witte tenten afwachten.

Zijn ook mooie potten. Maar een dikke 10,- euro prijsstijging over 3 jaar tijd, dat vind ik toch wel behoorlijk veel.

Zeker als je deze meerdere malen neemt. Zoals een lid hier dat hem 3x had, dan ben je toc ruim 30,- euro meer kwijt dan 3 jaar geleden.

Dit is en blijft de favoriet van Marijn voor mij.
Echter zoals sommigen hier al aangeven was de prijs altijd intressant en goed maar nu zit hij toch echt net op een grens die me aan het twijfelen brengt!

Hoe zijn de knallen van deze cakes eigenlijk?
Zul je ze boven het andere geweld horen als je deze A&B tegelijk afschiet?

Dat niet, maar je koopt de ZJ ook niet voor de burstknal, maar voor de ontzettend harde gil die wel overal boven uit komt.

Back
Bovenaan