Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind persoonlijk dat je jezelf aanstelt,
Het is een evenement waar je gratis naar binnen mag waar je je vervolgens de hele dag kan vermaken.
Gun de organisatie en de vrijwilligers dan die paar euro die jij kan besteden aan een broodje en een drankje.
Wat heb ik plaatsvervangende schaamte als ik dit lees en al die berichten op facebook van mensen die zeuren om het parkeergeld en de 'dure munten' en lange rijen bij de munten kassa's. Ja het duurt wellicht langer maar wat wil je, er zit geen groot productiebedrijf achter dit festival, de meeste mensen werken als vrijwilligers en ze proberen met zijn alle een geweldige dag voor iedereen van te maken.
Mag je trouwens wel een eigen stoel(tje) meenemen?
Ja hoor, dat is zelfs aan te raden![]()
Goeie dag medefreaks!
Ik heb een vraagje: Is er iemand die nog 2 plaatsen in zijn auto over heeft voor de terugweg en langs de omgeving midden-Nederland komt rijden (bij Ede)? Zo ja, zouden we (maat en ik) dan mee kunnen rijden? Uiteraard tegen vergoeding van de benzine.
Reactie kan via pb.
Alvast bedankt.
Arnoud
NOG MAAR 24 UUR, of nog 1 nachtje slapen en dan openen wij de deuren op Zena Trophy 2019! Waar kijk jij het meest naar uit?
Iemand die nog 2 plaatsen over heeft in de auto? Ook voor de heenweg.