Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Ook dit jaar komt Zena Vuurwerk en Zenavuurwerknl weer met speciale aanbiedingen die exclusief te verkrijgen zullen zijn op de Zena Trophy 2019!

TROPHY_AANBIEDINGEN_BOX.png TROPHY_AANBIEDINGEN_BOX_NL.png

geen exacte aantallen maar als je op Instagram het account van "inside.pyroweb" opzoekt en dan de post van 9sept bekijkt kun je even genieten van de pallets vol!

Hierbij de afbeeldingen, gevonden op bovengenoemde insta pagina. We zien hier artikelen van Luypaers, Ricasa en originele Italiaanse cilinders.

Kijk er echt enorm naar uit en ben er van overtuigd dat het weer een geweldige dag gaat worden, waarbij Zena zichzelf weer gaat overtreffen. Stiekem hoop ik een keer op letter mines, SNAPTE?!, lijkt me wel gepast of lampare shells, al weet ik niet of dat binnen de regelgeving past.

Trophy 2019 1.jpg

Trophy 2019 2.jpg

Trophy 2019 3.jpg

Trophy 2019 4.jpg

Trophy 2019 5.jpg

Is er al een schematische plattegrond van het festivalterrein voorhanden voor de bezoekers? Ehbo,toiletten,meeting point,horeca etc.
Zou wel handig zijn.

Heerlijke hoeveelheden weer hoor, dat wordt weer flink gas geven tijdens de shows.

Deze week gaat het gebeuren, de Zena Trophy 2019! Voor ons het perfecte moment om nog wat vuurwerk weg te geven! Wat moet je doen? Like en share dit bericht en tag zoveel mogelijk vrienden op facebook!

De gelukkige 6 winnaars worden 24 september 2019 bekend gemaakt.

Man man man, dit gaat nog vetter dan vorig jaar worden zo te zien.
Sowieso als ik naar de weersvoorspellingen kijk...
Zonnig weertje, 24 graden, windkracht 2 a 3 en zwakt s'avonds af naar windkracht 2, zeg maar perfectie...

Heb weinig hoop, maar wie niet waagt...

Is er een freak die vanaf omgeving Amsterdam heen en weer rijdt? Ik hoor 't graag met een p.m!

Nog welgeteld 3 daagjes te gaan, het komt nu wel echt dichtbij!
Wij zijn er klaar voor, 9 vuurwerkshows, muziek, randanimatie en de entree is gratis!
Jullie komen toch ook?

3 DAYS HOURGLAS.png

Mensen die uit de richting van Arnhem over de A12 en vervolgens A3 komen moeten zaterdag rekening houden met extra reistijd.
De A3 is namelijk het hele weekend afgesloten is tussen afslag Elten en Emmerich.

Normaal kun je nog ff lekker het gas intrappen op dat stuk en bij Emmerich of Rees eraf maar nu wordt alles vanaf Elten omgeleid. De A3 is de laatste jaren vaker afgesloten geweest op dat stuk en toen stonden er af en toe lange files.

Het is dus raadzaam om voor vertrek en tijdens de rit Google Maps oid er op na te slaan. Het zou natuurlijk zonde zijn als je hierdoor iets mist.

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2424175/Duitse-snelweg-A3-bij-Emmerich-afgesloten

Back
Bovenaan