Meldpunt voor wie géén vuurwerkoverlast ervaart

Als ik hier namens de federatie op mag reageren. Wij zijn 's ochtends rond 10 uur benaderd voor deze uitzending. DE UITZENDING WAS DIE AVOND!!! Het was voor ons helaas onmogelijk op zo'n korte tijd iemand naar éénvandaag te sturen voor een uitzending. Waarom wij pas een halve dag van tevoren worden benaderd weet ik niet, maar het lijkt erop dat het gewoon een strategische zet is om ons 'wel te hebben uitgenodigd' maar 'ze konden helaas niet komen'.

Achter de schermen wordt wel degelijk media benaderd / gecontacteerd. Tot nu toe heeft dat geleid tot een artikel in het AD, benoeming op diverse radiokanalen en veel artikelen in regionale kranten. Dit laatste ook voornamelijk door onze volgers op social media en natuurlijk veel leden van hier, waarvoor onze grote dank en waardering!! Helaas is geen van ons in staat volle dagen met de federatie bezig te zijn. Nogmaals, we doen wat we kunnen, samen met onze volgers, en trekken veel lering uit dit jaar voor in 2019. Wij verwachten de meeste aandacht in de laatste week van het jaar, dus hopelijk gaan jullie ons nog veel tegenkomen de komende tijd!!

Wij verwachten de meeste aandacht in de laatste week van het jaar, dus hopelijk gaan jullie ons nog veel tegenkomen de komende tijd!!

Wellicht is dit een aansporing voor mensen om af en toe toch maar weer een melding te doen?

Oké, prima, duidelijk! Maar als je niet vertelt waar je mee bezig bent, dan komt het hier op het forum over alsof er niks gebeurt.
Excuses voor mijn negativiteit, miscommunicatie zal het juiste woord zijn. Ik hoop dat jullie ook mijn reacties kunnen begrijpen, in verband met dat ik hier op het forum niks lees over jullie bezigheden achter de schermen.
Maar goed, laten we het houden op miscommunicatie of een leermoment.

Oké, prima, duidelijk! Maar als je niet vertelt waar je mee bezig bent, dan komt het hier op het forum over alsof er niks gebeurt.
Excuses voor mijn negativiteit, miscommunicatie zal het juiste woord zijn. Ik hoop dat jullie ook mijn reacties kunnen begrijpen, in verband met dat ik hier op het forum niks lees over jullie bezigheden achter de schermen.
Maar goed, laten we het houden op miscommunicatie of een leermoment.

Nee natuurlijk niet!! No need for excuses!! Overigens ook complimenten voor je brief, ik hoop dat er wat moois uit voort komt!

ik genoeg.... :D vooral in de avonduren hoor je bij mij in de buurt soms best wat knallen...
Persoonlijk vind ik dat best wel prima...maar kan me voorstellen als je er vlakbij bent, je er best aan kan storen...zeker met huisdieren of kleine kinderen...

Het is ook een mislukte actie als je alleen al kijkt dat wvc 20448 leden heeft er 18000 meldingen zijn waarvan hoogstwaarschijnlijk vele dubbel of nog veel meer hebben gereageerd.:angry:

Tastbaar resultaat van mannen achter de Vuurwerk Federatie:

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/12/2...enken-het-hele-jaar-aan-hun-vuurwerk-a3127122

NRC is de kwaliteitskrant van Nederland, ik vind het een groot succes dat dit verhaal is gemaakt en geplaatst. Daar is veel tijd en energie in gestoken, door mensen die het hebben aangedurfd om hun nek uit te steken.. Een ieder die het nog nodig vindt om (goedkope) kritiek te spuien op de VF, moet zijn mond maar eens goed spoelen, wat mij betreft.

Back
Bovenaan