WitteRook
VWC lid
Mooi hoor! Zena's castillo.... klinkt goed!![]()
Wat houdt "castillo" eigenlijk in? Ik ga meestal voor de eindshow pleite, ... same old!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi hoor! Zena's castillo.... klinkt goed!![]()
Wat houdt "castillo" eigenlijk in? Ik ga meestal voor de eindshow pleite, ... same old!
QUOTE van vuurvent. Wat moet ik erbij voorstellen een echte traditionele batteria of gewoon een nocturna valenciaans aftreksel batteria geval? Had wel tof geweest als chiarappa was langsgekomen omdat ze daar ook contact mee hebben. Maar ik ben benieuwd. Zal zo ie zo dik worden maar of die echt Italiaans waardig zou zijn betwijfel ik wel. Alhoewel die salamis wel uit Italië komen dus dat is zoiezo een dik pluspunt, dan kan je met 5" zeker wat leuks neerzetten en een hoop digitaal spul.
QUOTE van Tony,
*Als het een traditionele batteria was geweest dan had daar geen Batteria Valenciana gestaan.
*leuk Chiarappa, Ricasa etc. maar die gasten komen niet gratis en voor niets zoals veel van ons die aan de trophy meewerken. De kosten reizen nu de pan al uit.
*De Italiaanse shells zijn voor de avondshow
*De "Batteria" Valenciana bestaat 100% uit Ricasa producten
*"Batteria" Valenciana Italiaans waardig? Nee, maar wel Valenciaans waardig
We hebben jullie nog even een paar dagen in spanning laten wachten, maar uiteindelijk is dit het moment om het team bekend te maken. De aanmeldingen zijn geteld en de antwoorden gecontroleerd!
Team Vuurwerkcrew voor de Zena Trophy 2019 bestaat uit:
1. Bastiaan (Bassie1978) Teamcaptain
2. Mike (TryMike)
3. Edwin (Edraket0802)
4. Niels (\_Niels_/)
Gefeliciteerd! Jullie gaan Vuurwerkcrew vertegenwoordigen op de Zena Trophy 2019! Maak er een mooie periode van, inclusief voorbereiding, waarbij ervaring, plezier en genieten voorop staan. Heel veel succes!
Tof! Wel een flink stuk pauze tussen daylight en de rest dit jaar.
Lekker man, spanning opbouwen en pilsies drinken...ouwehoeren of weet ik het wat.
komen er nog speciale aanbiedingen tijdens de trophy>?
Update:
N.a.v. een mail naar hun hebben ze besloten een bus naar de trophy in te zetten. Opstapplaatsen o.a. eindhoven en helmond. Mooi man![]()
Update:
N.a.v. een mail naar hun hebben ze besloten een bus naar de trophy in te zetten. Opstapplaatsen o.a. eindhoven en helmond. Mooi man
http://www.uitgaansbus.nl/agenda/2799/zena-trophy-2019_kalkar_zaterdag-21-september-2019.html
Ik heb naar aanleiding van jouw bericht direct contact gezocht met het bedrijf voor een busrit zodat al mijn maten mee kunnen en niemand hoeft te bobben.. echter kost een retourtje €38pp vanaf Eindhoven. dat vind ik wat aan de dure kant (vooral omdat er een paar gratis rijden) dus er zullen 2 a 3 man moeten bobben.Update:
N.a.v. een mail naar hun hebben ze besloten een bus naar de trophy in te zetten. Opstapplaatsen o.a. eindhoven en helmond. Mooi man
http://www.uitgaansbus.nl/agenda/2799/zena-trophy-2019_kalkar_zaterdag-21-september-2019.html